České sračkomety (promiňte, ale jinak se to nedá říci) budou neustále psát o sebevrahovi copilotovi a vymývat lidem nadále mozek. Je zajímavé se podívat do novin, které lžou o všem na 999%.

Přes veškeré vysvětlování nevysvětlitelných dějů….

….se novináři a celá skupina lidí podílející se na „odhalení“ příčin zřícení letadla Lufthansy, její 100% sesterské společnosti Germanwings, dostávají čím dál tím vice na tenký led. Rozhovor s pilotem LH Cpt Petrem Haisenkem, který má praxi přes 30 let, vyvrací skoro všechno řečené v novinách a je mu mnoho dějů, které se udály 10 minut před zřícením nebo záměrným zřícením, nejasných. Nesmyslné vyjádření že bylo slyšet jenom klepání na dveře a potom bouchání od CPT, který byl na záchodě, je dost nepravděpodobné. Určitě by se ozval přes palubní telefon s dotazy, co se děje nebo něco podobného, jak bylo naznačeno. Má k tomu možnost. Nic z toho se ale neudálo. Naopak přibývá čím dál tím více otázek.
Ani piloti nemají vůbec jasno, co se mohlo odehrát a všechno je mystické. Mnoho pilotů se prohlásilo za nemocné a nenastoupilo do práce. Je to jejich svobodná vůle rozhodnutí.
Nemohu vše překládat, nemám tolik času. Pro ty, kteří hovoří německy, mohou film zhlédnout níže.
Raději Vám položím otázku. Jak je možné, že při nárazu nedošlo k detonaci kerosínu, od rozpálených turbín motorů. Dostal se teprve před prudkým klesáním do letové hladiny. Musel mít v nádržích pro zbytek letu asi 20-30 tun kerosínu. Pro ty kteří nevědí: Kerosín je palivo do turbín. Je velice explozivní a při každém nárazu okamžitě exploduje a hoří. Podívejte se na jakékoliv nafilmované letecké katastrofy, tam to uvidíte. Krátký film je pod rozhovorem níže.
tm: Zatím není nic vyhodnoceno a „údajný odposlech“ z Voice Recorderu kdy bylo slyšet bouchání na dveře a dýchání pilota je nesmysl. Ano, vždy to odskáče mrtvý pilot, ten se nemůže bránit.
Poslední dobou je až příliš mnoho nehod s letadly a letadly, které nebyly nikdy nalezeny. Zajímavé.
Vzhledem k tomu, že nejen Francouzi mají možnost okamžitě zasáhnout do řízení jakéhokoliv Airbusu, mohli vypnout pro posádku A320 kompletní systém a navést letadlo na nejbližší letiště. Za tímto účelem byly tyto systémy také vestavěny, kdyby se náhodou některý z pilotů rozhodl spáchat sebevraždu!!!!! Nebo kdyby letadlo bylo uneseno!!!! Jsou plně ovladatelné ze země až do hladkého přistání na jakémkoliv nejbližším letišti. Když viděli, že letadlo se řítí proti Alpám pod sestupovým úhlem 10-15°, mohli klidně zasáhnout. To se ale nestalo!!!!! Strmý sestupový úhel nad 6°je okamžitě hlášen do centrály kontroly. Vše mohli sledovat. A co tam vlastně dělaly ty tři stíhačky???? Z toho plynou jenom další a další otázky.
Pravdu lidem samozřejmě neřeknou.
CPT Peter Haisenko, LH pilot, hovoří o „řízeném zřícení“…..
Zde máte možnost podívat se na zřícení letadel a jejich vzplanutí po výbuchu.
Proč A320 při nárazu do hory nevybuchlo a kam se poděl tedy kerosín?????
Také se můžete podívat, jak se dá cocpit odblokovat pomocí tajného kódu u A320. Znají ho všechny posádky.
tm