…..pravděpodobně mají státy zájem rozpoutat v Evropě něco, co nikdo nechce. Není ale vyloučeno, že to mohla udělat nějaká jiná země, nebo to bylo touto zemí nařízeno…..
Z některých německých webů byly tyto články zablokovány, nejsou dostupné nebo vymazány….
05:55

Před přeložením našeho článku o sestřelení Lufthansy máte zde další článek, který řečené potvrzuje…..

….pravděpodobně mají státy zájem rozpoutat v Evropě něco, co nikdo nechce. Není ale vyloučeno, že to mohla udělat nějaká jiná země, nebo to bylo touto zemí nařízeno…..
Z některých německých webů byly tyto články zablokovány, nejsou dostupné nebo vymazány.
Svět se začíná nacházet v totální válce informativní i skutečné. Nechal bych okamžitě zavřít Hollandeho a celou vládu.

Německý Airbus 320 byl záměrně „sestřelen“ pomocí dálkového ovládání

Ke zřícení německého letadla A320 byl použit systém dálkového ovládání

Důkaz: Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny níže v tomto článku.

Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo „sestřeleno“ dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.

V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.Letadla 757/767 však nelétala proto, že „bílé klobouky“ znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo

Jak to bylo s včerejším zřícením:Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti „neřekli nic“, a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.

Ve všech případech, kdy nejde o záměrnou operaci, když dojde k problémům v letové výšce před zřícením, piloti vždy mluví, a vždy mají plno času, aby řekli věži, co je za problém. Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti „promeškali“ tak dlouhý 10minutový pád. „Pomalá ztráta tlaku“ maskuje, že letadlo bylo v tu dobu doprovázeno bojovými letouny, které jsou zřejmým viníkem.Ke zřícení došlo ve Francii, což znamená, že není možné, aby piloti byli mimo dosah řídících věží. Měli bychom tedy již mít veškeré detaily, neměla by být potřeba žádná černá skříňka, pokud toto zřícení bylo legitimní.

Dvě informace nutné k pochopení:1. Ani slovo od pilotů, že by bylo něco špatně.
2. Letadlo letělo před „zřícením“ ve velké výšce.

To znamená, že piloti, i když se zřítili ve velké rychlosti, by vždy měli čas vyslat SOS nebo zavolat věž. Jediný způsob, kdy k této komunikaci nemůže dojít, je, pokud je komunikace záměrně rušena či někdo zvnějšku letadla ochromil schopnost vyslat SOS. Čili, cockpit byl náhle zničen.

Všechny zprávy říkají že letadlo se zřítilo, když bylo kompletní, takže lze pravděpodobně vyloučit strukturální nefunkčnost.

Bingo: Třetí informace potvrzující sestřelení nebo dálkově ovládané zřícení.

„Svědkové popsali, že slyšeli explozi „jako zvuk dynamitu“, a pak viděli proletět bojové letouny, což napovídá, že osobní letadlo mělo vojenskou eskortu.“

Je nemožné, aby tento „zvuk dynamitu“ byl sonický třesk, protože svědkové na zemi ho slyšeli předtím, než proletěly bojové letouny, ale k sonickému třesku dochází až POTÉ, co proletí objekt, který ho způsobil. Zvuk dynamitu byl velmi pravděpodobně zvuk sestřelení letadla, které buď způsobily bojové letouny, anebo tam měly být přítomny jako svědkové.Idiotům, kteří říkají: „Vida, konspirátoři to vyřešili, ještě než tam dorazil jediný vyšetřovatel“: Je pouze pár věcí, které stačí vědět, abyste tohle vyřešili, ostatní jsou pouhé podvody.

1. Letadlo klesalo 10 minut, a piloti neřekli ani slovo. Jak se to může stát? Rušením komunikace. Kdo mohl rušit komunikaci?

2. Bojové letouny, které sledovaly tento Airbus. Ty mohly rušit komunikaci velmi snadno, a také ho sestřelit. Pravděpodobně ho však ani nesestřelily, nebo mu ani nemusely rušit komunikaci, protože:

3. Letadlo bylo standardně vybaveno dálkovým ovládáním pro případ únosu.. Tato vnější kontrola velmi snadno vypne veškeré komunikace na dálku. Nulový kontakt s věží říká vše.

Odpovědí na toto zřícení je zřícení pomocí dálkového ovládání.

Proč by stíhačky doprovázely toto letadlo přesně v tu dobu? Už jen to svědčí o všem. A nemusíme si ani představovat, kdo v tom letadle byl.

Důkaz:

Cenzura informací o přítomnosti stíhaček dokazuje, že ho skutečně sestřelily. Pokud ne, proč je ze zpráv vymazána jejich přítomnost?
Zde máme screeny článku Daily Mail zaslané čtenářem, které udělal v 10:44:36. Jsou tam informace o výbuchu i informace o doprovodu vojenskými stíhačkami, které z pozdějších verzí zpráv zmizely.

Takže to máme:

1. Letadlu trvalo věčnost, než spadlo, ale piloti vůbec nekontaktovali věž. To je obrovské tajemství, i ve vztahu k věži.
2. Byl to Airbus s dálkovým ovládáním.
3. Doprovod vojenských stíhaček, s velmi dobrým popisem, jak vypadaly (žádné UFO)-
4. Zamlčení doprovodu stíhačkami ve zprávách.

Logický výsledek:

1. Piloti nekontaktovali věž, protože 2. bojové letouny tomu zabránily buď rušením komunikace nebo 3. jejím vypnutím dálkovým ovládáním, a pak tímto ovládáním sundaly letadlo. 4 vymazání vojenských letounů ze zpráv mluví za vše. 5. Dálkové ovládání bylo použito pro vyloučení toho, aby pole trosek nevzniklo na malé ploše, (jak by vzniklo při sestřelení), a vznikly by zbytečné otázky.

Malé trosky potvrzují, že šlo o zřícení pomocí dálkového ovládání, protože ukazuje na to, že letadlo vybuchlo v rychlosti 600mil za hod. či více. K tomu by nedošlo, kdyby to nebylo záměrné. Je jenom jedna rozpoznatelná část letadla, kde je vidět 4 okna. Při normálním scénáři zřícení by k němu došlo při rychlosti 150-220 mil/hod, protože pilot by letadlo před nárazem zpomalili. Byly by zde velké kusy trosek.

Ale toto bylo zřícení pomocí dálkového ovládání (jak se domnívám), a pravděpodobně k němu došlo v plné rychlosti 600Mil/hod a více.

Jaký je rozdíl při nehodě auta při 20m/h a 60m/h? Proto tam z letadla moc k vidění nezůstalo…

Malé trosky:

Velkou otázkou je, kdo byl v tom letadle …

P. S. Orgonet: Proč asi posádky odmítly nastoupit k letům? Piloti určitě o tom dálkovém řízení vědí…

Vystavil Orgonet v 3/25/2015 10:27:00 AM

3) Francie sestřelila letadlo německé linky…..

….zní článek, jedněch německých stránek, který pro Vás na dnešek připravujeme.
Airbus A 320 s poznávací imatrikulací 4U 9525 levné sesterské společnosti Lufthansa se zřítil nad Francií. Letadlo letělo na lince z Barcelony do Düsseldorfu a spadlo mezi vesnicemi Digne a Barcelonnette ve francouzských Alpách.
Svědkové zřícení pozorovali bojová letadla Mirage a Rafale-jet, která právě v danný okamžik mistem zřícení prolétávala. Slyšeli velkou ránu.
Dále se ve článku píše:
Bez pochyb je za zřícení zodpovědná francouzská armáda a prezident Hollande, zahynulo 144 cestujících (tm: zajímavé číslo) a 2 piloti a 4 členové posádky (tm: taky velice zajímavé číslo 2+4= no jasné kolik)
Pokračování s důkazy odpoledne.
tm: mimo jiné MADAMME MERKELOVÁ zakázala jakékoliv spekulace o tomto letu. No a máme to pomalu tady – totalitní stát EU se zákazy, příkazy, rozkazy a likvidací.