„Z technických důvodů, které vznikly na straně Komerční banky, jsou v současné době nedostupné nebo částečně omezené některé služby poskytované KB,” sdělil Novinkám mluvčí banky Michal Teubner.

FOTO: Novinky

Aplikace měly být původně spuštěny od 14 hodin, později se čas změnil na 14:30

Klienti si od úterka stěžovali na nedostupnost aktuálního zůstatku na účtu a na problémy se zpracováváním transakcí. Podle jednoho čtenáře Novinek měli kvůli neprobíhajícím transakcím někteří klienti banky problémy i s platbou kartou a výběry z bankomatu.

Později bylo internetové bankovnictví zcela nedostupné s tím, že aplikace budou zprovozněny ve 14 hodin. Místo toho však banka změnila odhad na 14 hodin 30 minut.

„Na odstranění závady intenzivně pracujeme a její vyřešení předpokládáme v průběhu dnešního odpoledne. Všem klientům se omlouváme za vzniklé potíže,” uvedl mluvčí banky Teubner.

Zdroj (1)