…..jak se ukazuje, plně automatická a počítači přeplněná letadla A 380 nemusejí také zvládnout přistání za silného bočního větru (crosswind). Dnešní ukázka dvou kamer na letišti v Düsseldorfu potvrzuje moje obavy z plnoautomatického ovládání letadla od startu až po přistání…..

22:54

Tak tohle byl skutečně tanec

 

Jak je vidět, dnešní stroje nejsou zase až tak moc bezpečné, když jim za letu explodují turbíny – kompresor:

Moteur en panne en plein vol Paris-Los Angeles – Grosse frayeur 30 Sept 2017

Zajímavé číslo letu se vším všudy:

Air France Flight AF66 diverted to Goose Bay after blowing engine over Atlantic

což dle symboliky a numerologie znamená 6666. No tak bravo.

A v následujícím videu také explodovala přední část turbíny, neboli kompresor na jiném letadle. Tak tohle se dříve neodehrávalo…..

 

A také je velmi zajímavé, v jakém zařízení se testují motory do letadel. Domnívám se, že obrázek hovoří za vše. Stačí se jenom podívat, komu zařízení vlastně patří a slouží. Vedle ĎÁBLA vlevo i v pravo 5 hvězd a následně 6 vlajek bílé a červené barvy. Zbytečné cokoliv dodávat…..