…..no bodejť by nezuřil, nemohou přiznat pravdu a ukázat svou pravou tvář….

05:55

Obama zuří nad sestřelením letadla Germanwings, odmítá se sejít s vůdcem NATO

Obama Rages Over Germanwings Plane Shootdown, Refuses To Meet NATO Leader
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
Dnes se potvrzuje tímto článkem mnou včera vyslovené:
Vzhledem k tomu, že nejen Francouzi mají možnost okamžitě zasáhnout do řízení jakéhokoliv Airbusu, mohli vypnout pro posádku A320 kompletní systém a navést letadlo na nejbližší letiště. Za tímto účelem byly tyto systémy také vestavěny, kdyby se náhodou některý z pilotů rozhodl spáchat sebevraždu!!!!! Nebo kdyby letadlo bylo uneseno!!!! Jsou plně ovladatelné ze země až do hladkého přistání na jakémkoliv nejbližším letišti. Když viděli, že letadlo se řítí proti Alpám pod sestupovým úhlem 10-15°, mohli klidně zasáhnout. To se ale nestalo!!!!! Strmý sestupový úhel nad 6°je okamžitě hlášen do centrály kontroly. Vše mohli sledovat. A co tam vlastně dělaly ty tři stíhačky???? Z toho plynou jenom další a další otázky.
Pravdu lidem samozřejmě neřeknou.
Nová zpráva ruské Zahraniční výzvědné služby (SVR http://svr.gov.ru/ ) pro vnitřní potřeby Kremlu dnes uvedla, že prezident Barack Obama se tak rozzlobil, když se dozvěděl, že síly NATO při „válečné hře“ v úterý sestřelily let 9525 http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525 společnosti Germanwings nad jižní Francií a zabily všechny lidi na palubě, že se šokujícím způsobem odmítl setkat http://sputniknews.com/us/20150325/1020001617.html s hlavním velitelem Západní aliance, generálem Jensem Stoltenbergem http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Stoltenberg , navzdory tomu, že byl opakovaně o to žádán.

Sestřelení letu Germanwings (viz článek US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm , česky http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/nemecky-airbus-320-byl-zamerne.html), které oznámilo ruské Ministerstvo obrany, bylo zapříčiněno nezdařeným testem Amerického letectva, které testovalo svůj laserový obranný systém HELLADS http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ tak, že se pokusilo sestřelit raketu ICBM, simulující jaderný útok ze strany Ruské federace nad leteckou základnou Aviano v Itálii http://www.aviano.af.mil/ .

SVR ve své zprávě uvádí, že prezident Obama byl uvědoměn o nebezpečí této válečné hry – testu laseru – pro civilní letadla již dříve v tomto měsíci, kdy podobný test téměř způsobil zřícení letu LH1172 společnosti Lufthansa http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/ nad Francií; toto letadlo přesně stejně jako let 9525 společnosti Germanwings rychle začalo strmě klesat k zemi, avšak jeho piloti/kontroloři byli schopni znovu získat nad ním kontrolu.

Nanejvýš zajímavé je, že zpráva SVR uvádí technické nesrovnalosti akce, kterou zve „masívní krycí operace“; ta je prováděna západními výzvědnými službami, aby se občané jejich zemí nedověděli pravdu o tom, co se stalo s letem Germanwings; vše bylo svedeno na kopilota letadla Andrease Lubitze http://www.independent.co.uk/news/world/europe/andreas-lubitz-who-is-germanwings-copilot-who-intentionally-set-plane-on-descent-10135639.html .Krycí operace za účelem utajení příčin katastrofy letu 9525, jak dále praví zpráva, je vedena specializovanou výzvědnou jednotkou FBI http://ewn.co.za/2015/03/26/FBI-asked-to-assist-with-Germanwings-plane-crash-investigation (Federal Bureau of Investigation http://www.fbi.gov/ ), která byla povolána na scénu Evropskou unií, která, podobně jako ve všech předešlých incidentech tohoto druhu, aniž znala jakákoli fakta, rozhodně tvrdí, že incident/katastrofa nebyla způsobena terorismem http://www.reuters.com/article/2015/03/26/france-crash-whitehouse-idUSW1N0UV00A20150326 .

Experti ruské SVR uvádějí rozpor v tom, že tyto západní výzvědné agentury pod vedením FBI na jedné straně tvrdily, že letadlo nebylo zničeno terorismem, avšak nyní začaly zaplavovat svá státní média zprávami, že kopilot Lubitz byl ve skutečnosti terorista … který zamkl pilota svého letadla vně kokpitu a pak nastavil svévolně kurs http://www.cnn.com/2015/03/27/europe/france-germanwings-plane-crash-main/ , který způsobil jeho naprosté zničení na úbočí francouzské hory.

Vizuální důkazy místa zřícení letu 95265 ukazují, že letadlo pršelo dolů v tisících kousků, což vytvořilo obrovské pole trosek pokrývající stovky akrů na úbočích několika hor, a nelze identifikovat, vlivem čeho je pole trosek tak rozprášené. To může vést k jedinému logickému závěru, že letadlo explodovalo ve vzduchu. Hlavním cílem západních zpravodajských agentur je tento fakt zakrýt a odvést pozornost veřejnosti od toho, co vidí na vlastní oči; proto násilím nutí veřejnost, aby zaměřila svou mysl na „obětního beránka – teroristu“. Zpráva také vysvětluje, že tato dávno známá taktika krycích operací byla použita s největším úspěchem při útoku 11. září 2001 na Pentagon, kdy američtí lidé byli „přesvědčeni“, že do něj narazilo unesené letadlo, navzdory tomu, že první zprávy CNN tvrdily https://www.youtube.com/watch?v=7BNqgNvUhRQ , že se to nestalo, a fotografické důkazy ukazovaly v obrovské budově díru velikosti raketové střely http://www.storyleak.com/911-fact-the-pentagon-was-hit-by-a-cruise-missile-from-the-us-military-arsenal/ , nikoli civilního letadla.

 

ÚDAJNÁ DÍRA PO LETADLE BOEING 767. A KDE JSOU KŘÍDLA A ZBYTKY LETADLA?????

tm: směšné a do neboe volající jak lidem vymývají mozek. Ale mnoho ovčanů tomu věří. Nepochopitelné. Vidím, že mnoho lidí si neumí dát dohromady 1+1…..

Jak uvádějí experti SVR ve zprávě, na této krycí operaci je velmi znepokojující, že i kdyby kopilot Lubitz inicioval kontrolovaný let do terénu (CFIT – Controlled Flight Into Terrain http://www.skybrary.aero/index.php/Controlled_Flight_Into_Terrain ) letu 9525, letecké středisko Lufthansy http://www.mimoa.eu/projects/Germany/Frankfurt/LAC%20-%20Lufthansa%20Aviation%20Center na Frankfurtském letišti by to okamžitě detekovalo prostřednictvím leteckého systému ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_Communications_Addressing_and_Reporting_System ) a na dálku by kurs opravila.

Zpráva říká, že sama Lufthansa vysvětluje, jak vysoké technické možnosti má k monitorování svých letadel svými Leteckými centry těmito slovy: http://www.lufthansa-technik.com/frankfurt :

Nepřetržité monitování všech letadel v Údržbovém kontrolním centru:

Technické údržbové kontrolní centrum Lufthansy monitoruje technický stav servisovaných letadel po celém světě, jak na zemi, tak ve vzduchu, a řídí nezbytné postupy. Strukturální stavy letadel a doby nutné pro vyžadované a plánované modifikace a úkoly jsou nepřetržitě sledovány a kontrolovány.

Vše, co patří pod správu flotily, je kontrolováno nepřetržitě a po celém světě. V Dopravním kontrolním centru Lufthansy ve Frankfurtu osazenstvo sbírá veškerá požadovaná data o flotile Lufthansy po celém světě, za použití systému, který je znám jako ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System), s použitím datové sítě využívající vysokofrekvenční radio a satelity, a analyzují je. Potenciální chyby jsou okamžitě detekovány.“

Jak praví zpráva, Letecké centrum Lufthansy je tedy schopno „okamžitě detekovat“ a „řídit nezbytné postupy“, i když jsou jejich letadla ve vzduchu. Je nemyslitelné, že by nezpozorovali jedno své letadlo, Germanwings 9525, řítící se strmým pádem k zemi v jižní Francii, a nepřevzali nad ním dálkovou kontrolu dříve, než se zřítilo.Zpráva též říká, že pro Lufthansu je tak strategicky důležité, aby byla schopna řídit svá letadla na dálku v případě krize či nouze, že to bylo rozhodující, faktorem pro nákup letadel Airbus http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family , která mají světově nejsofistikovanější systém Fly-by-Wire (FBW http://en.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire ), nahrazující konvenční manuální ovládání letadla elektronickým rozhraním.

V systému fly-by-wire, jak zpráva vysvětluje, jsou pohyby ovládání letu konvertovány na elektronické signály přenášené drátem (proto termín „létání na drát“), a počítače letové kontroly určují, jak se mají pohnout aktuátory http://cs.wikipedia.org/wiki/Aktu%C3%A1tor každé kontrolní plochy, aby byla zajištěna přikázaná reakce. Sysétm fly-by-wire též umožňuje, aby automatické signály vysílané počítačem letadla vykonaly funkce bez zásahu pilota, jako například v systémech, které automaticky pomáhají stabilizovat letadlo, nebo zabraňují nebezpečné operaci letadla mimo jeho letovou obálku.

Zpráva praví, že let Germaniwings 9525 zcela jasně operoval nebezpečně „mimo svou letovou obálku“, avšad Letecké centrum Lufthansy monitorující v reálném čase a schopné řídit toto letadlo bez zásahu pilotů prostřednictvím systém FBW nebylo schopno ho dálkově ovládnout, což jasně ukazuje, že toto letadlo explodovalo ve vzduchu … a pole trosek na místě zřízení to rovněž dokazuje.

Zpráva končí tím, že je politováníhodné, že lidé na Západě se bohužel nikdy nedozví pravdu o tom, co se stalo s letem 9525 společnosti Germaniwings, protože jejich vlády zabrané do válečného štvaní http://www.infowars.com/globalist-wars-killed-over-2-million-people-in-last-decade/ , které v posledních deseti letech zabilo přes dva milióny lidí, vědí, jakou odezvu by mohly očekávat, kdyby vyšla najevo pravda.

 Celý článek si můžete přečíst ZDE.