Jak vychovávat duchovně probuzené dítě?

Děti jsou čistá stvoření, která se rodí s otevřeným srdcem a duchovními schopnostmi. Jejich spirituální podstata a konstruktivní energie jsou však již v raném věku narušeny díky výchově a dalším metodám ochočování, jaké jsou v tomto světě bežné.

Jak stárneme, necháváme se Matrixem uvěznit do smyčky emocionálních těžkostí a od hledání duchovního naplnění zcela upustíme. Když se narodí dítě, tak je od tohoto vlivu ještě zcela odstřiženo. Právě proto mají malé děti mimořádné duchovní schopnosti.

Některé z nich dokáží své dary vyjádřit, zatímco jiné ne. Je však nad slunce jasné, že duchovně probuzené se rodí všechny děti. Pokud budete o dětskou duši již od počátku pečovat, může si své dary i konstruktivní energii uchovat.

V tomto článku se nyní pobavíme o tom, jak vychovávat duchovně probuzené uvědomělé dítě.

1. Naučte své dítě, že emoce jsou v pořádku

Své dítě musíte naučit přijímat všechny typy emocí: štěstí, smutek, zlost, radost, atd. Všechny emoce by se mělo naučit zvládat stejně. Pokud svému dítěti budete neustále přikazovat, aby potlačovalo smutek nebo zlobu, může mu to způsobit emoční blok.

3 způsoby jak se vypořádat se vztekem
  • Rozpoznejte emoci
  • Dovolte dítěti této emoci porozumět
  • Povolte mu zdravě tuto emoci vyjádřit. Například mu dovolte zakřičet: „Mám vztek! Zlobím se!“
  • Poté mu nabídněte řešení jeho příkoří. Zeptejte se ho, co jej naštvalo. Nechte ho vyplakat, pokud to potřebuje. Obejměte ho. Ukažte mu způsoby, jak se může uklidnit. Pusťte mu uklidňující hudbu. Doveďte ho do přírody, kde ho kontruktivní energie zajisté uklidní. Můžete mu také ukázat, že se se svými trablemi může svěřovat stromům nebo oblíbenému zvířátku.

2. Upusťte od programování dobrého a zlého chování metodou „cukr a bič“

Označování dítěte za „dobré“ a „špatné“ vytváří proces jeho sebehodnocení a vede k vnitřnímu odloučení. Dítě začíná samo sebe vidět jako alter ego. Spíše než dítě hodnoťte jako dobré či špatné jeho skutky nebo děje, se kterými se setkává. Tak jej nebudete mást tím, že jednou je „hodné“ a podruhé „zlé“. To, že totiž udělá něco, co vy považujete za špatné, nutně neznamená, že je špatné samotné dítě. Proto dávejte pozor na svá slova.

3. Naslouchejte jim

Tento zdánlivě jednoduchý tip je pravděpodobně ten nejdůležitější. Máme tendenci ignorovat to, co děti říkají, protože si zkrátka myslíme, že jen tak blábolí. Naslouchejte dětem a vnášejte do výchovy zvyk mluvit vždy jen pravdu. Nesmějte se jim a nesnižujte to, co vám říkají. U duchovně probuzených dětí se vám může stát, že budou hovořit o něčem, čemu nerozumíte. V tom případě ale udržte své ego na uzdě a uznejte to, že nechápete, co vám chce říci. Dáte mu tak hned dva konstruktivní příklady: uznáte, že něco nevíte – dítě se tak v budoucnu nebude bát udělat to samé, a zároveň projevíte zájem dozvědět se více o tom, co vám chce říci – budujete jeho sebevědomí.

Výsledek obrázku pro křišťálové děti

4. To, že jsou zde, má svůj důvod

Každé dítě v tomto světě se sem narodilo z nějakého důvodu a vy byste jej měli rozpoznat a poskytnout mu to, co je pro něj nejdůležitější – váš čas. Každé z nich má na této planetě úkol, který náleží splnit pouze jim.  Vy však hrajete v jejich životech důležitou roli a tak je můžete buď podpořit a nebo úplně zabrzdit a způsobit, že se uzavřou do sebe.

 

Hodně štěstí!

Překlad: raja, Zdroj: 1

Mohlo by se vám líbit...

komentářů 9

  1. Maroš napsal:

    Mohli by sme začať od konca – ako ochrániť duchovne prebudené dieťa od perzekúcie v školskom systéme, keď reálne hrozí, že takéto „sociálne neprispôsobivé“ dieťa zhabe rodičom sociálka, a ďalej to už poznáte. Existuje jediné reálne riešenie – k dieťaťu sa treba správať ako ku budúcemu kráľovi svojho života, teda – treba ho naučiť zodpovednosti, strategickému a taktickému mysleniu – čo je viac, ako len predčasná dospelosť. „Neberme deťom dectvo!“ – je hlavný ovládač a debilizátor tak rodičov, ako aj ich detí – „ťuťuli-muťuli!“

  2. julius napsal:

    No ja nevim podle EU zastrelit???

  3. cholekalciferol napsal:

    Omlouvám se za odlklonění od tématu, jen nevím kam odkaz vhodně umístit. Na občany naší země je spřaden potichu před volbami příšerný podvod.
    https://aeronet.cz/news/megatunel-za-3-biliony-korun-pouhych-17-dni-pred-volbami-do-snemovny-australsti-tezari-na-posledni-chvili-dostali-od-ministra-prumyslu-bianco-sek-na-privatizaci-tezby-lithia-pod-cinovcem-cesky-stat/

  4. Petra napsal:

    Jo, někdy je to těžký, jak vychovávat dítě. Dnes můj syn přinesl třídní dutku za to, že přihlížel, jak spolužák vyhazuje Lipánka z WC z okna a nešel ho naprášit. Dnešní školský system vychovává z dětí práskače! Pochválit či potrestat? Ještě se třídní učitelka rozčilovala, že se mi nemohla dovolat, protože jsem zahodila mobila a zkouším žít bez něj. Chci žít po svým, vždycky půjdu proti proudu. Podporuji fantazírování u dětí, i když jsou ve škole myšlenkami někde jinde, protože myšlenky a fantazie tvoří realitu. 🙂 …myšlenka-slovo-čin

    • jirik napsal:

      Kde jsou ty doby, co dávaly učitelky pohlavky již v první třídě; na jedné škole jezdil učitel do škol trabantem a žáci 7 nebo 8 třídy o velké přestávce mu trabanta >>zanesli<<!!! do nedalekého parku, čumákem a zadkem mezi stromy aby nemohl odjet.
      Učitel, když po vyučování našel trabanta, zašel do hodiny (mám dojem, že tam učil v tu dobu sám ředitel školy) té třídy, která mu odnesla trabanta, a požádal žáky, kteří mu odnesli trabanta, aby mu ho daly zpět na silnici, aby mohl odjet domů.
      Vše proběhlo bez jakýchkoliv důtek, apod. učitel to vzal jako velmi dobrý vtip (někteří by dnes řekli, že to byl stupidní nápad-byl to učitel, který dokázal naučit a byl velmi oblíbený).

      • Petra napsal:

        Přesně, zavedla bych pohlavky a opisování školního řádu, případně zvláštní úkol. Bylo to výchovnější, bohužel u nás na škole řeší vše kázeňským posudkem. To s tím trabantem je hezký, nechci ani domýšlet, co by hrozilo dneska dětem za něco takového. ..Já když byla na střední, tak jsme vypustili učiteli kolo. Vtrhnul do třídy, napsal na tabuli: Po stopách hrdiny. Zakázal nám odejít, dokud se někdo nepřizná, nebyl za to žádný postih. Dneska by za to byla dvojka z chování.

  5. Michaela K napsal:

    Tak to je tady gól paní Petro, to bych si asi za paní učitelkou došla a řekla jestli je normální 😀

  6. Maroš napsal:

    „Najdôležitejšie zo všetkého, je ROZPRÁVAŤ PRÍBEHY! – motto k filmu o príbehu malého aborigénskeho chlapca – miešanca „karamela“, ktorý sa odohráva na pozadí dobytkárskej vojny a útokov Japonska na Austráliu. Film je plný podrazov a napätia, z ktorého sa tí dobrí dostanú práve vďaka silným duchovným silám, ktoré rozvíjajú práve domorodci. Austrálska vláda až do roku 1973 násilne odberala miešané deti domorodým matkám a posielala ich na cirkevnú prevýchovu. Austrálsky premiér sa za tieto ukradnuté generácie verejne ospravedlnil domorodcom až v roku 2008. Silný príbeh, aj keď z počiatku humorne ladený…
    Austrálie–Australia-(2008)-CZ-DABING.avi
    https://ulozto.net/!BNsVYCKlIGNo/australie-australia-2008-cz-dabing-avi

    • Maroš napsal:

      „Najdôležitejšie zo všetkého je rozprávať príbehy, pretože len tak môžu byť ľudia stále s nami.“ /aj tí, ktorí už s nami nie sú/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *