Eurohujeři vymysleli džihád na řidiče: Více pokut, více radarů a kamer, agresivnější kontroly …..

Víte, jak jsme si dělali často legraci, že před každým autem bude zase kvůli klimatu a bezpečí člověk s vlajkou? Tak nás v Bruselu bohužel vzali vážně.

Bruselská organizace European Transport Safety Council (ETSC) nedávno vydala tiskovou zprávu s názvem Reducing Speeding in Europe. ETSC v ní konstatuje, že vysoká rychlost je hlavní příčinou vysoké úmrtnosti na evropských silnicích a upozorňuje na skutečnost, že podle schváleného akčního plánu EU pro bezpečnost je nutné snížit povolenou rychlost na úroveň, jíž podle EU může člověk při nehodě přežít. Protože prý člověk dělá chyby, potřeba jej zbavit svobody jet rychle. Konkrétně akční plán uvádí snížená povolené rychlosti ve městech na 35 Km/ha mimo město na 60!

Další doporučení? Více pokut, více radarů a kamer, agresivnější silniční kontroly, omezovače rychlosti a detektory alkoholu, integrované v našich autech. Velký bratr opět posílí…. O tom si ostatně můžete přečíst česky zde: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/auta-ovladne-velky-bratr-budou-mit-omezovace-rychlosti-a-alkoholove-zamky.A190315_181856_ln-auto_vlh

Tohle je naprosto přesný příklad toho, jak funguje bruselská byrokratická salámová metoda. Přesně takhle to teď dělají s omezením zbraní a zejména nožů. Jak jsme se dostali až do takové situace?

1) Nejdřív se objeví dvě až tři studie, které dávají do souvislosti rychlost a počet úmrtí na silnicích. I když mohou být pravdivé, autoři většinou navrhují další zkoumání a nemají kategorický závěr. Ani nemohou, zkuste ultimátní závěr na problematiku vlivu rychlosti na úmrtnost vyčíst z velmi přehledných statistik Policie ČR: https://www.policie.cz/clanek/statistika-nehodovosti-900835.aspx?q=Y2hudW09Mw%3d%3dNepovede se vám to, nic takového tam totiž nenajdete.

2) Pak si ale studii vezme do ruky evropský byrokrat, v tomto případě Evropská rada pro bezpečnost dopravy (ETSC) a rozešle to do všech zemí EU a všem politikům s nezávazným návrhem, že by v případě omezení rychlosti mohlo umřít až o 500 lidí týdně méně. Což je ve srovnání s rakovinou nebo pracovními úrazy malé číslo, ale všichni se můžou rozhořčit.

 

 

3) Po vlně mediálních výstupů se udělá „pilotní“ projekt, třeba ve Francii. Zlepšení nenastane, ale statistika dává možnost vše ohnout, navíc se objeví vedlejší efekt „pozitivního dopadu na klima“.

4) Připraví se „zákonodárná“ iniciativa, najde se jeden až dva bloudi z Evropského parlamentu, kteří si na tom udělají předvolební kampaň ve svých zemích, a už se jede.

5) Pak udělá ETSC takovou nesmyslnou kampaň za vaše/naše peníze: https://etsc.eu/in-vehicle-technology-vital-to-tackling-speeding-in-europe. A hle: Kromě omezení rychlosti a dálkové kontroly vozidel je hlavním návrhem měřit rychlost úplně všude.

Jeden nezávazný návrh na omezení rychlosti. Jen doporučení. To přece není žádný problém, navíc je to správné, budou se zachraňovat životy. A jak to celé dopadne?

  • Ve Francii protesty žlutých vest mimo jiné proti omezení rychlosti, protože to přineslo jen víc radarů a pokut. Radary občané Francie ničili ve velkém
  • Počet úmrtí na silnicích neklesá a neklesne, stejně jako u nožů, je to empiricky dokázáno mimo jiné na příkladu Německa
  • Jak přiznal šéf skupiny Volkswagen Group Herbert Diess, kvůli všem těm „kurvítkům“ budou nová malá auta o 100 tisíc Kč dražší.
  • Lidem zakážou používat „nebezpečná“ auta a ta nová budou tak drahá, že si je mnoho lidí nebude moci koupit.
  • A malý podotek na závěr: V roce 2017 měla EU 511,8 milionu obyvatel na silnicích zemřelo v tom samém roce 25.300 lidí. Rakovina zabije v EU ročně 1.5 milionu lidí…

 

 

 

Naprosto předvídatelně si těsně před volbami Europarlament odhlasuje takovou prasárničku. Situace možná vyhovuje lobby z autoprůmyslu a sociálním inženýrům ze socialistických struktur bruselské byrokracie, ale rozhodně ne lidem svobodné vůle. Vítejte v novém, lepším světě. Já už nechci v tomto spolku zůstávat, proto jsem všude začal používat tolik moderní hashtag #PryczEU

Autor: František Matějka| pondělí 18.3.2019 9:56

zdroj: 9

Loading...
Líbil se vám článek? Sdílejte ho se svými přáteli!

6 komentářů

  1. jirik napsal:

    Takže auta veteráni budou moct jet i po dálnici

  2. MUDrland Wenca napsal:

    Pokud EU nebude vadit že při uvedených rychlostech usínám, tak ať ty pomalostní limity uzákoní. Obložím se peřinama a ostatní účastníci silniční parodie mi budou ukradení.

    • Dastin napsal:

      To nejsi sam, to se stava vetsine, jak jsem zjistil mezy znamymi, mozna je neco o tom i na NETu. Myslel jsem, ze jen ja jsem takovy debil……… 🙂

  3. jirik napsal:

    Věra Jourová, „česká“ eurokomisařka s astronomickým platem (který jí platíme my všichni z daní), několikrát otevřeně přiznala, že si přeje cenzuru opozičních názorů na sociálních sítích.

    Hnutí ANO o ní navíc uvažuje, že pokud vyhraje volby, nechá ji na její pozici ještě dalších pět let. To by znamenalo stále hlubší a hlubší cenzuru a trestání opozičních názorů.

    Naše koalice ROZUMNÝCH a Národní demokracie naproti tomu prosazuje návrat svobody projevu. Odmítáme, aby Brusel zakazoval vyjadřování opozičních názorů. Než být ve spolku, který umlčuje opozici, tak radši z EU vystoupit!

    Více na našich stránkách rozumni-narodnidemokracie.cz
    https://www.facebook.com/narodnidemokracie/photos/a.243650439139780/1167266243444857/?type=3

  4. jirik napsal:

    Stop islamizaci, Globální pakty

    Marián Robeš
    Publikováno 22. 2. 2019

    Petr Hampl, Zdenek Chytra, Tomáš Vandas, Lukáš Lhoťan
    Stop islamizaci, Globální pakty
    Přednášky se konaly 22.2.2019 v Moravské Třebové – Linharticích
    Video zdroj: TV Patriot

    https://www.facebook.com/pg/tvpatriotcz/posts/?ref=page_internal

    https://www.youtube.com/watch?v=t-m9uqrSxDU

  5. jirik napsal:

    Berlín může v rámci svých zákonů deportovat žadatele o azyl do jiných zemí v bloku, a to i v případě, že se tam setkají s mizernými životními podmínkami. Výjimky platí pouze v krajních případech.

    Evropský soudní dvůr (ESD) v úterý dal zelenou Německu k vyhoštění žadatelů o azyl do jiných členských států EU.

    Soudci u lucemburského soudu rozhodli, že mizerné systémy sociálních dávek a životní podmínky v některých zemích nejsou důvodem pro blokování převozů.
    http://svobodnenoviny.eu/nemecko-muze-deportovat-uprchliky-do-zemi-eu-se-spatnymi-zivotnimi-podminkami/

Napsat komentář: Dastin Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..