Opět jsme měli v minulosti pravdu

…..několik hodin po „údajné sebevraždě“ německého copilota Lubitze u letecké společnosti Germanwings, jsme psali dle dat z našich švýcarských zdrojů, že se jednalo o převzetí kontroly letadla zločinci a následnou havárii řízenou ze země. Lubitz nebyl sebevrah….

00:05

Jsem na cestách a nemám moc času se podrobně vyjádřit jako v minulosti. Ale…..

Dnes se vše potvrzuje, že převzetí řízení letadla ze země je jednoduchá věc. Zabraňuje potom CPT nebo copilotovi, aby učinil jakékoliv kroky na záchranu letadla v ohrožení, které způsobí nečlen posádky letadla (rozumějte člověk, který řídí letadlo z nějaké místnosti na zemi joystick controller). Jestli se v letadle nacházejí osoby, které se znelíbili chazarské mafii nebo zločincům prozatím vládnoucím této planetě, popřípadě mají zájem převzít jeho „bohatou“ firmu, či zničit konkurenci, mohou to učinit tímto způsobem.

 

 

Po celé roky píšeme o Lubitzově nevině a to hned několik hodin po havárii letadla. Nakonec to potvrdil i Trump před několika lety, ale ticho po pěšině. Zde se sice jednalo o stroj A 320 …. ale

Od  velice dobrých známých u jedné nejmenované letecké společnosti v zahraničí mi bylo sděleno, že vědí a mají dokumenty a důkazy, že jakékoliv letadlo se dnes může řídit z nějakého centra přes satelity, piloti na řízení potom nemají vliv a bude jim v řízení zabráněno.  Bude vypnuto. Začíná to být veřejným tajemstvím….

„Je nevinný, máme nové důkazy.“ Otec pilota Andreas Lubitze, který (údajně) úmyslně navedl stroj do hor, odmítá oficiální verzi

 

Zde najdete veškeré články a důkazy o kterých celé roky jako první píšeme:

https://tadesco.cz/?s=lubitz

Chudák jeho rodina a pozůstalí, Ach jo…..

Lubitz jsme s tebou a na tvé straně, víme že jsi byl zneužit, a že se ti už daří mnohem lépe než nám tady v naprosté lži a klamu….

 

 

tm komentuje: není ani vyloučeno, že se jedná o likvidaci firmy Boeing

Je nutné si připomenout, že společnost vlastní určitou zcizenou patentovanou technologii od Ruska. Letadlu je umožněn kolmý start, jako raketě a také velkou úsporu pohoných hmot (kerosinu) po celou dobu letu. Maximální vzletová hmotnost MTOV u 737 MAX 8 je 82.000 kg, čili 82 tun. Jsou to voštiny, o kterých jsme psali v několika článcích. Zde se můžete podívat, jak takový kolmý start vypadá:

 

Maximální vzletová hmotnost (MTOV) u 737 MAX 8 je 82.000 kg, čili 82 tun. Pro letadla s normální technologií a bez ROZREZONOVANÝCH voštin, je takový start absolutně nemyslitelný. Vedl by k zřícení stroje těsně po startu. Jenom technologie voštin, která odhmotní letadlo na 10-20 tun, je možné dosáhnout i 6 tun, má možnost kolmého startu. Zase se chlubí cizím peřím…..

Odhmotnění je možné použít i při přistání, kdy letadlo zastaví na pár desítkách metrů:

 

No není vyloučeno že je zasáhl nyní právě ten osud zcizení. Boží mlýny melou…..

Ale klidně si zase můžete myslet, že jsou to bláboly….

Nemějte obavu, pravda Vám tak rychle řečena nebude…..

 

 

Dnes vše opět potvrzuje prezident Trump:

Složitosti v letectví vytvářejí nebezpečí, vyjádřil se k situaci Trump

K nedělní havárii etiopského letadla se vyjádřil v úterý na Twitteru americký prezident Donald Trump. Letadla označil za příliš složitá na to, aby létala. Podle něj už piloti nejsou potřeba a raději jsou nahrazováni počítačovými vědci. „Vždy se snaží jít o jeden zbytečný krok dál, i když často to staré a jednodušší je mnohem lepší,“ napsal Trump na Twitteru.

Prezident USA také uvedl, že by sám nechtěl, aby jeho pilotem byl Albert Einstein. „Chci skvělé letecké profesionály, kteří mohou snadno a rychle převzít kontrolu nad letadlem,“ uvedl.

 

A zde si můžete přečíst celý článek o nastávajících problémech. Problémech? Problém je v tom, že by museli zakázat létat jakýmkoliv strojům nad Evropou a jinde. Prostě všem! Konečně by bylo nebe čisté…..

 

 

Evropská agentura pro bezpečnost letectví zakázala lety Boeing 737 Max 8 na území EU

 

Evropská unie ve svém vzdušném prostoru zakázala Boeing 737 MAX

Provoz Boeingu 737 MAX zakazuje čím dál tím více států. (Video: Petra Krmelová, Seznam.cz)

Norsko, Velká Británie, Malajsie, Austrálie a jednotlivé letecké společnosti Brazílie, Mexika či Singapuru jsou dalšími, kdo se v posledních hodinách rozhodl kvůli nedělní nehodě dočasně vyřadit z provozu stroje Boeing 737 MAX 8. Americký letecký úřad (FAA) přitom v pondělí vydal pro tento typ letounu dobrozdání.

Článek

Evropská agentura pro bezpečnost letectví (EASA) zakázala pohyb letadel Boeing 737 MAX ve vzdušném prostoru EU, informovala agentura Bloomberg. Nařízení začne platit v osm hodin večer. První evropskou zemí, která pohyb zmíněného typu letadla zakázala, byla Velká Británie.

Británie se přidala k Číně, Indonésii či Etiopii, které zakázaly vstup těchto strojů do svého vzdušného prostoru nebo je jejich aerolinky dočasně vyřadily ze svých letek. Letouny nesmí ani do Austrálie, přestaly je využívat také letecké společnosti Gol z Brazílie, mexická Aeroméxico, argentinská Aerolíneas Argentinas či singapurská SilkAir. Všechny společnosti oznámily, že tak učinily z bezpečnostních důvodů.

Obavy okolo zmíněného boeingu se začaly šířit po nedělní havárii letounu společnosti Ethiopian Airlines, který spadl na cestě z etiopské metropole Addis Abeby do keňského hlavního města Nairobi. Zahynulo všech 157 lidí na palubě. Podle svědků se za letadlem před pádem táhla kouřová stopa a vydávalo zvláštní zvuky.

Americký letecký úřad už vyzval firmu Boeing, aby do dubna vylepšila systém letové kontroly stroje. Boeing přislíbil, že urychleně dokončí práce na zlepšení softwaru ovládání této verze svého nejprodávanějšího stroje.

Společnost v pondělním prohlášení uvedla, že již několik měsíců vyvíjí „vylepšení softwaru letové kontroly“, díky kterému by měl být „bezpečný letoun ještě bezpečnější“. Změny by podle firmy měly být připraveny do provozu v nejbližších týdnech.

56 s

Akcie Boeingu po havárii jeho letadla prudce ztrácejí

54 s

Vyšetřovatelé našli černé skříňky spadlého boeingu, Číňané mezitím zastavili provoz letadel stejného typu

V říjnu loňského roku se stejný model boeingu zřítil krátce po startu v Jakartě, zemřelo všech 189 lidí na palubě. Experti upozorňují, že než budou známy přesné příčiny havárií, nelze je dávat do souvislosti. Černé skříňky letadla, které havarovalo v Etiopii, už zkoumají vyšetřovatelé.

 

  • K zemím, které zakázaly Boeing 737 MAX, se přidala Indie

    Indie je další stát, který zakázal provoz Boeingu 737 MAX 8. Informovala o tom agentura Bloomberg. Tamní ministr pro leteckou dopravu se chystá uspořádat mimořádnou schůzku, která připraví pohotovostní plán. Takový, který by co nejméně ovlivnil cestující. Indičtí dopravci SpiceJet a Jet Airways mají dohromady asi 20 letadel typu Boeing 737 Max.

  • Česká společnost Smartwings zastaví provoz svých sedmi Boeingů 737 MAX 8

    Tuzemská letecká společnost Smartwings pozastavila provoz všech svých sedmi Boeingů 737 MAX 8. Firma očekává rušení a zpožďování svých letů.

    „Společnost Smartwings přijala rozhodnutí pozastavit provoz letadlem Boeing 737 MAX 8 s okamžitou platností. Opatření se týká sedmi letadel tohoto typu. Smartwings má ve své flotile dalších 40 letadel, která dočasným pozastavením nejsou dotčena,“ uvedla mluvčí společnosti Vladimíra Dufková.

    Smartwings podle Dufkové nadále zůstává v úzkém kontaktu s výrobcem letounu a úřady a jejich pokyny a doporučeními se řídí. „Smartwings se omlouvá za nepříjemnosti všem zákazníkům, kteří budou dotčeni případným zrušením nebo zpožděním letů,“ doplnila.

  • Několik amerických senátorů požaduje zastavení provozu Boeingu 737 MAX 8

    Několik amerických senátorů z řad demokratů i republikánů vyzvalo Federální úřad pro letectví (FAA) k zákazu provozu Boeingu 737 MAX 8. „Svět se stal během méně než šesti měsíců svědkem druhé tragické nehody jednoho z těchto letadel,“ uvedla demokratická senátorka Elizabeth Warrenová, která se chce stát americkou prezidentkou. „Sice nevím, co bylo příčinou těchto nehod, objevily se ale vážné pochybnosti o tom, zda tato letadla nebyla nasazena do provozu bez dodatečného výcviku pilotů, aby se ušetřily peníze,“ dodala.

    Výzvu k odstavení letadla Boeing 737 MAX 8 učinili i demokratičtí senátoři Richard Blumenthal a Dianne Feinsteinová či jejich republikánský kolega Mitt Romney. Všichni se shodují, že tento preventivní krok musí FAA učinit, aby ochránila cestující, piloty a letecký personál.

    Warrenová ve svém prohlášení upozornila na nový stabilizační systém MCAS zabudovaný v letadle Boeing 737 MAX 8. Letadlo je vybaveno velkými, ale palivově úspornými motory, které posunuly těžiště. Tento problém vyrovnává systém MCAS, který se automaticky aktivuje v případě, že letadlo příliš prudce stoupá, nebo když naopak rychlost stroje nebezpečně poklesne.

    Problémem ale je, že FAA a společnost Boeing se podle deníku The New York Times rozhodly piloty o přítomnosti MCAS příliš neinformovat, aby snížily náklady na jejich přeškolení. MCAS přitom do práce pilotů v kritických okamžicích vstupuje. A právě systém MCAS je v centru vyšetřování loňské nehody Boeingu 737 MAX 8 nízkonákladové společnosti Lion Air.

  • EASA vydala zákaz pro boeingy, platí od 20 hodin

    Evropská agentura pro bezpečnost letectví (EASA) plošně zakázala provoz Boeingu 737 Max 8 i většího 737 Max 9 v evropském letovém prostoru. Zákaz začne platit v osm hodin večer středoevropského času. Informovala o tom agentura Bloomberg.

    Podle EASA jde o opatření, které má zajistit bezpečnost cestujících. Americká agentura Federal Aviation Administration (FAA), která většinou postupuje v souladu s evropskou agenturou, se zákazem dosud váhá.

  • Vlna zákazů pokračuje. Boeing 737 MAX 8 nechtějí ve svém vzdušném prostoru Itálie, Irsko ani Rakousko

    Počet zemí, které nechtějí na svých letištích Boeing 737 MAX, stoupá. K zákazu se podle agentury Reuters nově přidala Itálie, Irsko a Rakousko. Typ letounu uzemnila letecká společnost Turkish Airlines nebo polská společnost LOT.

  • K zákazu se přidala Francie a Německo

    Další evropské země zakázaly provoz Boeingu 737 MAX 8, který se v neděli zřítil v Etiopii. K Velké Británii či Norsku se přidala Francie a Německo.

  • Americké letušky nechtějí létat v Boeingu 737 MAX 8

    K zákazu modelu Boeing 737 MAX 8 se nepřipojila žádná letecká společnost ze Spojených států. Podle informací agentury AP se ale skupina letušek jedné z hlavních amerických aerolinek American Airlines postavila proti tomuto rozhodnutí. Letušky nechtějí být umisťovány do údajně nebezpečných letadel, dokud nebude dokončeno další vyšetřování.

    Asociace profesionálních letušek, která reprezentuje více než 26 tisíc letušek společnosti American Airlines, vyzvala generálního ředitele Douga Parkera, aby „velmi zvážil zákaz provozu těchto letadel, dokud nebude možné provést vyšetřování“. Skupina uvedla, že letušky nebudou vykonávat svou práci, pokud se nebudou cítit bezpečně.

    Brian Parrish, mluvčí společnosti Southwest Airlines, která s modelem také létá, řekl, že dopravce je stále přesvědčen o bezpečnosti letadla. American Airlines Group, která má 24 letadel typu Max 8 uvedla, že má v model plnou důvěru.

  • K zákazu se připojilo Turecko a Nizozemsko

    Podle nejnovějších informací agentury Bloomberg se po vzoru dalších zemí k zákazu provozu typu Boeingu 737 MAX 8 přidalo také Turecko a Nizozemsko.

    Turkish Airlines od 13. března zakazují všechny komerční lety svých modelů Boeing 737 MAX až do vyřešení problému ohledně jejich bezpečnosti, řekl generální ředitel letecké společnosti Bilal Ekşi podle agentury Reuters. Viceprezident pro vztahy s médii Yahya Üstün dodal, že společnost Turkish Airlines provozuje 12 letadel Boeing 737 MAX.

  • Vyjádření českého Úřadu pro civilní letectví

    Úřad pro civilní letectví aktivně sleduje vývoj situace. V rámci standardního systému aplikovaného v civilním letectví v globálním i evropském prostředí mohou být pro účely omezení provozu vydávány tzv. Příkazy k zachování letové způsobilosti (Airworthiness Directive). Ty jsou vydávány úřadem, který vydal typové osvědčení, nebo případně v rámci evropského systému, jehož je ČR součástí, Evropskou agenturou pro bezpečnost letectví (EASA), nikoliv tedy národním leteckým úřadem členského státu EU (v České republice ÚCL). Provozovatel je pak povinen tyto příkazy a v nich stanovené podmínky plnit a dodržet.

    Jak bylo řečeno, ÚCL monitoruje stanoviska a dokumenty vydávané jak FAA, tak EASA a je také v kontaktu s provozovatelem tohoto typu v ČR. V tuto chvíli úřad nemá žádné informace o nutnosti omezení provozu, nebo uzemnění daného typu.

  • Složitosti v letectví vytvářejí nebezpečí, vyjádřil se k situaci Trump

    K nedělní havárii etiopského letadla se vyjádřil v úterý na Twitteru americký prezident Donald Trump. Letadla označil za příliš složitá na to, aby létala. Podle něj už piloti nejsou potřeba a raději jsou nahrazováni počítačovými vědci. „Vždy se snaží jít o jeden zbytečný krok dál, i když často to staré a jednodušší je mnohem lepší,“ napsal Trump na Twitteru.

    Prezident USA také uvedl, že by sám nechtěl, aby jeho pilotem byl Albert Einstein. „Chci skvělé letecké profesionály, kteří mohou snadno a rychle převzít kontrolu nad letadlem,“ uvedl.

  • Česká republika zatím letoun nezakáže, čeká na vyjádření EASA

    Česká letecká společnost Smartwings zatím nevyřadí z provozu svá letadla Boeing 737 MAX 8 a počká na vyjádření Evropské agentury pro bezpečnost letectví (EASA). ČTK to v pondělí řekla mluvčí společnosti Vladimíra Dufková.

  • tm dodává: tak to jsem zvědav, kam s ním budou létat, když nikam za hranice Čr nesmějí!!!!! Možná tak z Prahy do Brna či Košic…..
  • Boeing 737 MAX 8 neodstartuje ani v Ománu

    Další zemí, která připsala typ letadla Boeing 737 MAX 8 na seznam zakázaných strojů v zemi, je Omán, napsal server ABC News.

    Státní dopravce Oman Air uvedl, že je v těsném kontaktu s firmou Boeing, po havárii etiopského letadla stejného modelu, který se v zemi široce používá. Aerolinka Oman Air na Twitteru dodala, že jejím hlavním a základním kritériem je „bezpečnost a zdraví jejích zaměstnanců a cestujících“.

    Oman Air provozuje pět letadel Boeing 737 MAX 8.

  • Další zemí s platným zákazem údajně nebezpečného boeingu je Norsko

    Norská aerolinka Norwegian Air pozastavila provoz své flotily Boeingů 737 MAX 8, podle svých slov tak učinila po poradě s evropským úřadem pro letectví.

    V Norsku má dopravce 18 letadel.

  • Británie se přidala k zákazu Boeingu 737 MAX 8

    Podle informací serveru The Independent Velká Británie po vzoru dalších zemí přistoupila ke stejnému kroku a zakázala veškeré přílety nebo odlety letadel typu Boeing 737 MAX 8.

    Úřad pro civilní letectví Spojeného království ve svém úterním prohlášení uvedl, že situaci sledoval a nakonec zavedl právě toto preventivní opatření.

    V současné době je na území Británie registrovaných pět letounů 737 MAX 8 a šestý měl být uvedený do provozu tento týden.

 

K zákazu typu letounu se přidala Austrálie i Malajsie

Letecké společnosti Malajsie, Brazílie, Mexika či Singapuru jsou dalšími v řadě zemí, které se v posledních hodinách rozhodly kvůli nedělní nehodě dočasně vyřadit z provozu stroje Boeing 737 MAX 8. Podle agentury AFP zakázala ve svém vzdušném prostoru všechny stroje tohoto typu i Austrálie.

 

Zdroj spodní části:

Valérie Dvořáková

 

Loading...
Líbil se vám článek? Sdílejte ho se svými přáteli!

9 komentářů

  1. Vopajslik napsal:

    Jednou letim s novym Boeingem 737- 800. Sedim vzadu vpravo a divam se ven. V letadle je mozno vystavit necelou polovinu obrazovek (ptam se, pry porucha). Kratce po startu ve vysi asi 250 m v zatacce doprava vyjede rusici klapka (ktera se pouziva pri pristani). Jsem zdesen (mam sam na 1500 hodin jako pilot na mensich letadlech). Po pristani to sdeluji pilotovi. Pokrci rameny, pry je to za ucelem stabilizace letadla. Ale v prave zatacce a vpravo? Jestlize ma 737-MAX nejakou chybu v elektronice, dovedu si predstavit, ze podobne chovani elektroniky muze letove vlastnosti let uplne rozhodit. (poruch v elektronice jsem mel habadej, nad Francii vypadla cela elektrika, nad Alpama transponder, jednou autopilot fungoval tak, ze by letadlo dostal do vyvrtky, nekolikrat zacpana pitot roura-coz ale neni chyba v elektronice, a dalsi problemy ktere ani nechci popisovat).

  2. jirik napsal:

    Americký výrobce Boeing odhalil včera v kalifornském San Diegu svoji představu letounu, jehož křídla jsou umístěna nad trupem a zároveň i nezvykle vyztužena vzpěrami. Díky tomuto takzvanému „Transonic Truss-Braced Wing“ konceptu (TTBW), na němž firma spolupracuje společně s inženýry z NASA, by mohl stroj ušetřit až 60 procent paliva ve srovnání s letadly, které společnost produkovala v roce 2005.

    Zdroj: https://www.denik.cz/veda-a-technika/budoucnost-letecke-dopravy-boeing-predstavil-hornoplosnik-s-ultratenkymi-kridly-20190110.html

    vrátit se do doby Jana Kašpara
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Ka%C5%A1par

  3. bloblo napsal:

    http://leva-net.webnode.cz/news/maji-boeingy-737-max-konstrukcni-chybu/

    „nick VIHOR napsal v diskusi na Blesku:
    … Boeing 737 má totiž určitou konstrukční chybu už od svého prvopočátku. Původní model 737-100 byl konstruován pro motory typu turbojet, bez velkého větráku před turbínou. Pak se ale přišlo na to, že je efektivnější, když část vzduchu nejde do turbíny, ale pouze ji obtéká, a k tomu je potřeba větší větrák. Na to ale u 737 nebylo dost místa mezi křídlem a zemí, protože byl původně určen pro regionální letiště, kde není obslužná technika pro vysoká letadla. Takže u typu 737-300 to vyřešili charakteristickým, ze spodu „placatým“, vstupem motoru. Teprve 737 MAX prošel konstrukční změnou, která umožnila montáž velkých motorů a odstranění toho zplacatění. Jenže najednou zjistili, že ty velké motory posunuly těžiště letadla a způsobují jeho nestabilitu při nízké rychlosti. Tak vymysleli ten nový systém MCAS, který má nestabilitu počítačovou regulací vyvažovacích klapek (trim) odstranit. Jenže takový systém nedovoluje pilotovi plně ovládat letadlo v kritických situacích a když se odpojí, projeví se ještě o to hůř konstrukční nestabilita letadla. A s tím má Boeing evidentně problém, protože na tom celý 737 MAX stojí a doslova padá. Proto se to snaží svalovat na chybu pilota, chybu techniků, atd. V podstatě si to lze představit jako systém jízdní stability ESP u auta. Při průjezdu zatáčkou se zhoršenou přilnavostí systém zasáhne a auto srovná, může ho ale za určitých situací dostat do neovladatelného smyku a havarovat. Pokud se vypne až v tomto okamžiku, řidiči už nic nepomůže. Kdyby ho ale řidič mohl vypnout ještě před zatáčkou, o které ví, že v ní ESP selže, havárii by se vyhnul. Systém MCAS v Boeingu 737 MAX ale vypnout předem asi nejde, protože je podmínkou schválení letuschopnosti, a v tom je asi ten obrovský problém tohoto stroje a příčinou, proč v některých situacích padá.“

  4. octomaník napsal:

    Boeingy Smartwings uvázly v zahraničí. Do Prahy přiletí bez cestujících
    S letadly Boeing 737 MAX společnost Smartwings přeletí do Prahy bez cestujících. Nařízení evropského leteckého úřadu o zákazu provozu strojů nad Evropou to dovoluje. Pasažéry, kteří v úterý cestovali v těchto letadlech do Prahy, vysadila společnost v Tunisu a v turecké Ankaře. Z Tunisu už se lidé vrátili do Prahy jiným strojem, v Ankaře čekají.
    https://www.novinky.cz/ekonomika/499652-boeingy-smartwings-uvazly-v-zahranici-do-prahy-prileti-bez-cestujicich.html

    takže chemtrails bude mít asi taky vyjímku…..

  5. CZK napsal:

    O tom, že lze na dálku ovládat cokoliv, snad dne již nikdo nepochybuje. Vždyť je to jen takový větší dron. Hodně se o tom mluvilo v souvislosti se „ztrátou“ toho malaisijského letounu, dále když Poláci nedoletěli to Katyně a samozřejmě kauza Lubicz. Ale pokud je pravda, že letoun vydával divný zvuk, táhl se za ním kouř a pilot po startu hlásil problém a dostal povolení k návratu, tak si myslím, že v tomto případě to byla prostě jenom nějaká porucha či sabotáž, ale nešlo o převzetí kontroly na dálku.
    Jinak souhlasím s Trumpem, že do všeho je zbytečně nacpáno příliš elektroniky (i do aut). Ta výrobek ve finále prodraží a taky je to potencionální zdroj poruch.

    • tomáš marný napsal:

      Milý CZK,
      a to je právě ten záměr. Proč to vyrobit levně, když můžeme za to inkasovat desetinásobek…..
      tm

  6. jirik napsal:

    Nové boeingy už nesmějí létat nikde. Jako poslední je zakázal i Trump
    Americký prezident Donald Trump ve středu oznámil, že americký Federální úřad pro letectví (FAA) zakáže provoz nejnovější verze Boeingu 737 MAX. Řekl to kráce poté, co kanadský ministr dopravy Marc Garneau uvedl, že Kanada neumožní jejich provoz ve svém vzdušném prostoru. Důvodem jsou nové informace o nedělním pádu stejného typu letounu v Etiopii, který si vyžádala 157 obětí.
    https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/499757-nove-boeingy-uz-nesmeji-letat-nikde-jako-posledni-je-zakazal-i-trump.html

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..