Pro velkou důležitost dávám odpověď na komentář jako článek. Jinak to nejde

…..je úsměvné kolik mejlů a v nich nucených přesvědčování že to či ono je tak či jinak jsem dostal poslední dobou od některých čtenářů. Proto jsem se rozhodl jednu odpověď pro všechny dát jako článek. Jednalo se hlavně o náboženství a plochou zem…..

10:54

Komentář mi poslal Igor Zemánek

Drahý Tomáši, čtu vaše články pravidelně a čekal jsem dlouho na ten Fulfordův výstup. Oni hrají šachy, to máte pravdu, ale přehrávájí hlavně vás, vaši schopnost myslet a vše dostat do souvislosti. Důkazem je už jenom to, že věříte na 6 padlých andělů. Podívejte se do evangelií, kolik jich vyhnal samotný Kristus. Zkuste pochopit, že hra na hodného a zlého policajta se hraje od nepaměti. Vy jim sloužíte jenom k tomu, abyste uklidňoval a řídil dav přesně jak potřebují. Vytvořil jste pro ně to potřebné informační pole, které tak potřebují pro konečnou transformaci. Nesměji se vám a ani nikomu jinému, že podlehli tomuto klamu a že si vás vedou jak oslíka za mrkvičkou. Napsal jste správně, první občanské války a z toho velký, říkejme tomu III. světová válka a pak bude následovat slib míru a bezpečí (to je ta dlouho slibovaná transformace lidem, kteří věří, že je rozdíl mezi bílou a černou magii). Každý, kdo nechápe, jak Satan skutečně uvažuje na to skočí a bude hlasitě tleskat, až jej budou bolet ruce, že může se dobrovolně vzdát své svobodné vůle za kousek chleba a pomyslného bezpečí. Jak smutné, ale pravdivé. Osmý král, celosvětový socialismus, jak o něm hovoří 17. kapitola knihy Zjevení pod taktovkou Ruska to učiní. Ne člověku, ale Bohu Otci je potřeba se naučit důvěřovat. Poznat, kým skutečně je, mít s ním osobní vztah, pak to uvidíte vlastníma očima. I

 

 

Drahý igore,
z Vašeho komentu by se dalo odvodit následující: Kdo si počká, ten se dočká, ale sranda stranou.
Naštěstí moudří vůdci hrají kvalitní šachy a přehrávají ty, skutečně ty, kteří neumějí myslet, ale nemějte obavu milý igore, rozhodně nikdo z týmu tadesca to není, a ani já. Kdyby si byl bystrý, mohl sis toho všimnout už dávno. Rozhodně myslet umíme a věci do souvislosti dávát umíme rozhodně lépe než kdokoliv jiný. Kdybyste četl díly o JEMENU a k tomu KARDINÁLA JUDASE, nejpozději tam Vám muselo dojít že tolik souvislostí, které jsou zde dokázány, najdete v málokterém článku který je na internetu k dispozici a o webech ani nemluvě. Vše dát dohromady je hodně tvrdý oříšek, na kterém by si mnoho odborníků vylámalo zuby.
Šest padlých andělů je skutečností. Nemusíte mít obavu, bibli jsem kdysi četl. Mnohé části jsou krvavější než jakékoliv horory zde ve filmech uvedené, slouží k manipulací lidí. A znovu opakuji: JAKÉKOLIV NÁBOŽENSTVÍ JE ZLOČINEM PROTI LIDEM A MANIPULACE LIDÍ Prosím igore, zastavte se a otočte se. Kdo vede veškeré války na planetě Zemi a kdo za tím stojí????? No přece VATIKÁN. Nevykládajte mně, že banda krvelačných a pedofilních supů, která obětuje děti jejich BOHU a papež se nechá fotografovat na stolici za kterou je kříž postavený vzhůru nohama, je ta správná komunita která na Zemi zastupuje BOHA. BŮH VATIKÁNU JE ĎÁBEL…. Račte rozumět. A dnešní obrat papeže k islámismu je jenom dalším potvrzením jejich cesty, dokonce se tím už ani netají. No tak dobrý den…..
Já osobně věřím v konstruktivní sílu vesmíru, dobro a lásku. A k tomu dodržuji zákony vesmíru a né nějaké nesmyslné vnucované příkazy podvodné a zmanipulované bible, která lidi přímo VYDÍRÁ A PŘIKAZUJE, ŽE KDYŽ NEBUDOU NĚCO DĚLAT TAK….. Prosím igore, uvědom si to konečně. Z Vašeho komentáře, který zveřejňuji jako článek, jasně plyne, že se spíš kloníte k fanatické víře v bibli a jejich bohu. (Mohu se ale pocitem vyplývajícím z vašeho komentu, mýlit). Prosím otevřete konečně oči. Je to pouze a jenom můj názor, nevím, jaký mají ostatní čtenáři, ale plyne to z toho.
Rozhodně jsem žádnému klamu nepodlehl, jak píšete. Neměj obavu a ani tadeco či mně jako oslíka za mrkvičku nevodí, dokonce ani za nos.

 

Znovu zdůrazňuji že VATIKÁN ZASTUPUJE NA PLANETĚ ZEMI ĎÁBLA. Kdo to nevidí doposud, asi už nikdy neotevře oči a ani neuvidí. Nebo nechce vidět? Největší zlo, pálení čarodějnic, obětování dětí, jeptišky jako sexuální otrokyně, hromadné hroby malých dětí z dnešní doby pod kostely po celém světě a mnohé jiné, o matce TEREZE raději psát nebudu.  V minulosti jsem hovořil s nějakými jeptiškami i faráři v Německu, kteří mnohé přiznali co a koho zastupují a dokonce jsem kdysi o tom psal na osudu.
Na osudu jsem také psal, že není rozdíl mezi bílou a černou magií, že je to to stejné a hlavně rodinné konstelace, který také zavedl do života na planetě zemi bývalý farář, no kdo jiný, že ano:
Rodinné konstelace zavedl Bert Hellinger (*1925), který tuto metodu vyvinul v osmdesátých a devadesátých letech. Hellingerův fenomenologický přístup se částečně opírá o psychodrama, vyvinuté rakouským lékařem Jakobem Levy Moreno, rodinné rekonstrukce a sochání Virginie Satirové a hypnoterapii Miltona Ericksona.
Všechny konstelace vedou lidi do propasti, aniž by to věděli, ale nebudu se opakovat, psal jsem o tom mnohokráte.

 

 

Dnes nastal čas přepisování dějin. Lžou nám kde mohou a hlavně „kladivem mlátí vědomosti do hlav“ dětem ve školách, co je správné a co né. Osvobodili nás Američané a né Rusové, Bílá barva označující čistotu je ta špatná ale černá je ta správná barva. Výsměch. Možná pro lidi s amputovaným mozkem ano.
A největší debilovinu, která se nyní vyskytla na internetu a začíná ovládat masy lidí je výrok, země je plochá deska. Tak to snad už né. To je až příliš mnoho. Asi dotyční nikdy neseděli v letadle a neznají kompas, který by v této situaci nemohl nikdy fungovat. Ale jak píšete milý igore, lidé si dnes neumějí dávat nic do souvislostí a to je ten problém. MAJÍ UŽ TOTÁLNĚ VYMYTÉ MOZKY!!!!! Vím odkud byla převzata debilovina o ploché zemi. Chtějí dokázat, že je to skutečnost. Vinnou je asi kniha, vynikající kniha, kterou napsal myslící autor knihy a potápí tím celou farmacii:
Chemoterapie léčí rakovinu a země je plochá deska
Tak tímto chtějí dokázat, že chemoterapie léčí rakovinu a proto si musejí odůvodnit plochou zem.

Milý a drahý igore promiňte, nic ve zlém, vážím si toho, že čtete naše stránky, děkuji Vám za čas strávený na našem webu, který má lidem co říci a mnoha lidem, jak poznávám z mejlíků, pomohl. Zkuste o tom všem popřemýšlet a možná zkorigovat Vaše vědění. Možná se mýlíte právě vy. Děkuji za přečtení delšího elaborátu jako odpověď na Váš komentář…..

Na závěr bych jenom shrnul:

Já osobně podporuji a věřím v konstruktivní sílu vesmíru, v dobro a lásku. A k tomu dodržuji zákony vesmíru tak jak jsem psal.

Nic víc, nic míň…..

Napsal tm

 

Loading...
Líbil se vám článek? Sdílejte ho se svými přáteli!

50 komentářů

  1. Igor Zemánek napsal:

    Drahý Tomáši, prosím, zastavte se vy. Já nezastupuji žádnou náboženskou organizaci, ani jedna jediná nezastupuje tady Otce na Zemi. Mé články na nejvic-info.cz to jasně dokazují. Možná si myslíte a vyvracet vám to nechci, že už vše znáte a mnoha věcem rozumíte. Je jedna rada v Písmu:“Ať si dává pozor ten, kdo si myslí, že pevně stojí, aby nepadl.“. Jen jsem chtěl, abyste se nestal obětí podvodu.
    Ať Otec JHVH, Stvořitel nebe a Země, ať ten mezi námi rozhodne, kdo je na straně Pravdy. Já, já jsem nic, na mne nezáleží. Hezký den přeji Vám i celé redakci. I.Z.

    • tomáš marný napsal:

      Milý igore,
      teprve nyní při odkazu jsem se podíval na web, ze kterého píšete. Pokud dobře vidím, tak jste zastáncem, aspoň se to tak jeví JHVH. Určitě Vám to nemusím psát, ale pro ostatní je to Jehova. Nechci psát sekta…..
      As the personal name of Israel’s God of the covenant, JHVH, was replaced by the name Adonai, “the Lord,”1154 the universality of the Jewish God became still more evident.

      Každý si to umí přeložit a když né, tak překladač to umí určitě.
      Podíval jsem se na rubriku, Vaši rubriku na Vašem webu označenou O NÁS a zjistil jsem následující:

      O nás

      Portál je vytvořený skupinou nezávislých novinářů s cílem usnadnit přístup k informacím a analýzám věnovaným islamizaci, přistěhovalectví, geopolitice a terorismu. Firmu provozuje ACE Corporation LTD. London

      Musím se přiznat, že doposud na Vašem webu jsem nikdy nebyl. Ale není vyloučeno, že byl vytvořen na popud sekty Jehova, Vy tam milý igore samozřejmě být nemusíte, nebo o tom nevíte. Nevím.
      Sektáři, kteří chodí od domu k domu už od roku 1960 neustále vykládají o konci světa, a že budou spaseni jenom oni. Nikomu nic neberu, ani Vám milý a drahý igore.
      Jen na doplnění. Velmi dobře znám několik lidí v Německu a také zde v české kotlině, kteří byli u jehovistů a vystoupili. Museli zažít tolik bolesti způsobované při výstupu ze strany sekty a to nejen slovní, ale i jiné a bylo jim vyhrožováno a byli vydíráni. Tak skutečně nevím drahý a milý igore, co si nyní mám myslet.
      Obrázek nechť si udělají všichni sami.
      Popřípadě má zájem někdo převráti tadesco.cz na JHVH, No to snad ne néééééééé…..
      tm

      • Igor Zemánek napsal:

        Drahý Tomáši, sám bojujete proti nálepkování a děláte totéž? Pro mne smutné zjištění. No nevadí. Asi vás zajímá jenom to, čemu chcete věřit. Nemá tedy cenu to jakkoliv dále rozebírat. Jste dost inteligentní a máte určitý přístup k vyhrazeným informacím, takže je jenom na vás, jak si to puzzle poskládáte.
        Čas je nejlepší soudce, necháme tedy vše na budoucím čase. Já vás nepotřebuji ani překřičet a ani nad vámi, či nad kýmkoli jiným, zvítězit. To není soutěž, ale boj o holý život. Jak jsem již napsal dříve, na mne fakt nezáleží. Mějte se hezky.
        S úctou Igor Z.

        • tomáš marný napsal:

          Drahý igore,
          prosím kde koho kde nálepkuji, to nechápu…..
          Nevím kde by to a v čem mělo být?????
          tm

          • Igor Zemánek napsal:

            Milý Tomáši,
            zkuste si vše přečíst znovu. Označil jste web Nejvíc-info nálepkou. A to jenom proto, že používám JHVH. To je správný přepis jména Boha a pro mne i Otce. Jak jej kdo vyslovuje, je jeho osobní záležitost. Nemáte rád organizaci Svědkové Jehovovi, co já mám s touto organizací společného? Nic. Jenom proto, že jsem přesný v označení jména a neuvádím tradici. Myslím si, že základem každé informace je přesnost.
            Můžete mě mít za blázna, či cokoli jiného, ale jedno mi zkuste věřit, že tomu čemu věříte, podle vyjádření ve vaších článcích, tak jsem velmi zkoumal. Dovolil jsem si jedinou věc, říci k tomu svůj názor. Nevnucuji. Máte tu diskuzi, tak jsem předpokládal, že vás názory druhých zajímají. Pokud bych tušil, že ne a nyní už to vím, asi bych se nevyjádřil, mám totiž možnost jak víte, publikovat jinde. Protože vše zkoumám, tak naslouchám i vašim informacím, abych si udělal vlastní názor. Více už asi nemá cenu rozebírat. Nejste můj nepřítel. Vy si přejte lepší svět, já také. Věříte patrně, že máte vše pod kontrolou, já si myslím že ne. Proto jsem chtěl upozornit na to, že to tak může být. Máte nejen svobodnou vůli činit svá rozhodnutí dle vašeho svědomí, ale nikdo nemá právo vás považovat za potencionálního blázna a fanatika. Přál bych vám a vaší redakci, aby jste i vy takto přistupovali k druhým.
            Pokud byste někdy v budoucnu chtěl znát pohled i z trochu jiné strany, máte můj email k dispozici.

            Děkuji za váš čas. I.Z.

      • kalia napsal:

        JHVH je židovské označení Boha (jehož jméno se nesmí vyslovit či „jsem, který jsem“). Naproti tomu jehovisti prý vyslovují jméno Boha co nejčastěji a nazývají ho Jehova. JHVH se sice dá (také) přeložit jako Jehova, ale svědkové Jehovovi tuto zkratku nepoužívají.

        https://cs.wikipedia.org/wiki/JHVH

    • pavel napsal:

      Miiý Igore,
      nejsem znalec Bible a ani se jim nestanu, stejně jako fandou jakékoli církve ,ale přeci jen chci použít nepřesně citát z Bible : nastane doba, kdy lidé budou mít uši a neuslyší, budou mít oči a neuvidí “ Co schází vám ?
      pavel

      • Igor Zemánek napsal:

        Drahý Pavle, nevím zda máte na mysli citát z Izaiáše, nebo trochu parafrázujete apoštola Pavla. Je na každém člověku, jak se rozhodne, zda bude věnovat pozornost všemu, protože Otec, jehož jméno je v původním hebrejském jazyce zapisováno יהוה a je přepisováno do tvaru JHVH nás vybízí k tomuto: “ Vše zkoumejte, po všem pátrejte, ale toho dobrého se přidržte.“ Myslím, že je to moudrá rada.
        Co mi chybí? Asi tuším jak to myslíte, přesto odpovím. Aby se lidé skutečně řídili touto výše popsanou radou, pak se jim nestane to, co popisujete ve vámi uvedeném citátu. Jinak děkuji za názor.

  2. Peetteer napsal:

    Veľmi dobre napísaný článok. Je v ňom viac ako je iba napísané. Veľa je skryté medzi riadkami a ešte viac naznačené. To že šelma osobné dnes sedí na Petrovom stolci vravím znamim už roky. Hra o zmenu naberá na obrátkach. Veď aj na Slovensku sa teraz roztáča kolotoč machinácií. Zmena je istá no nie je isté kam nás tá zmena zatlačí.

  3. Radovan napsal:

    Konštruktívny vesmír musí mať aj konštruktéra. Doprial by som každému človeku ten vnútorný pokoj, ktorý každý získa uverením v nášho konštruktéra. Viera v Boha nie je náboženstvo, to si vymyslel satan na ovládnutie ludí.
    Ale aj v kostoloch sa nájde kopec ludí, ktorí úprimne veria v Boha, netreba hneď všetkých zatracovať.

    • tomáš marný napsal:

      Milý radovane,
      konstruktivní síla vesmíru je naprosto přesně popsaná, přesněji tonejde a je to sám stvořitel. Prosím nepoužívat slovo BŮH, protože v podstatě vyslovujete ĎÁBEL.
      Tak lehce opili lidstvo rohlíkem…..
      tm

      • terfry napsal:

        To, že jméno bylo ukradeno a zprofanováno církví, neznamená, že Bůh toho jména (Stvořitel) neexistuje a nemá se takto nazývat a Síla je božím nástrojem, vše oživující tvořivá energie, dech boží. Bůh je tak dobrotivý, že dovolí ji používat naprosto všem.Je na každém, jak s ní(Sílou) naloží…
        Více o Síle na http://energieupramene.blogspot.com/

        • Jiří napsal:

          Ano, Síla je mým pomocníkem a funguje. Přistipuji k ní s láskou, úctou a vděčností (někdy i s pokorou) 🙂

        • obycejnilide7 napsal:

          Zdravím mě ty stránky co uvádí nick terfry hodně pomohly a tímto děkuji autorovi blogu, doporučuju ostatním je tam i dobře popsaná komunikace se Sílou třeba to někomu v životě pomůže.
          Aneb chytrému napověz a…. http://energieupramene.blogspot.com/
          4-ol-4

  4. Dracon napsal:

    Jehova- jedno ze jmen Satanových…

  5. Dracon napsal:

    Bůh=Nebeský Otec, bůh=Satan a jeho princip-i satan je podřízen Stvořiteli jako Strážce Prahu Věčnosti.

    • Jara napsal:

      No ty jsi to určitě roky zkoumal. Nezapomeň, že rouhání proti duchu svatému nebude nikdy odpuštěno. Když si dá Stvořitel pamětní jméno – jak říká Izraeli- a křičí na tebe i z ekumenu a ty ho mermomocí chceš přejmenovat, ty si koleduješ!

  6. lada napsal:

    Dobrý den pane Marný, přečetla jsem si vaši diskusi s igorem a musím říci, že není snadné se v dnešním chaosu dobře orientovat a hlavně poznat, co je pravdivé. Jsem vašim každodenním čtenářem sice jen rok, ale důvěřuji vašemu přehledu a schopnosti rozpoznat zrno od plev. Igor je svým způsobem chudák. Věří v něco, co nemá naději na úspěch. Znám z naší vesnice rodinu jehovistů a musím říci, že jsou to podivní a občas i dosti zlí chudáci. Ale kdo chce kam-pomozme mu tam. Je to na nich, jak budou žít a čemu věřit. Slepá důvěra v cokoliv není dobrá, každý by si měl zachovat vlastní rozum a hlavně cit. Přeji vám i celému vašemu kolektivu hodně klidu na práci-ať se vám daří :-))

    • Vladimir napsal:

      Lado, Igor neni Jehovista. Prectete si prosim ostatni komentare k tematu. Je tam vysvetleno ze oznaceni JHVH neni totez co Jehova, jak to pouzivaji Jehoviste. Sekta Jehovistu kdysi u sveho zrodu uchopila oznaceni JHVH a pokusili se ustanovit pro ne pouzitelnou vyslovnost. Takze to trochu zprasili do terminu Jehova.

  7. wassie napsal:

    Zemánek je takovej aktivní pánbíčkář. Furt tuhle tamhle píše ty svoje cancy, po celým českým netu a někomu něco tlačí. Prostě za pánbíčkovou ideologií táhne jak osel za mrkvičkou. A otravuje.

    • tomáš marný napsal:

      Milá wassie,
      moc děkuji za koment, nevěděl jsem, že je už tak profláklý. Nic mu samozřejmě nevyčítám, nechť každý věří tomu co je mu libo. Rozhodně nikomu nic nenutíme a nikomu nic neporoučíme. Každý má svobodnou vůli rozhodnutí a o to jde. Nemohu nikomu ale psát, že má špatná data či informace, když nemohu dokázat pravý opak…..
      tm

  8. Milan napsal:

    Tomáši, naprosto s tebou souhlasím a to už od prvopodstaty kde jsi byl. Dutá země,bez diskuze ano. Po prostudování toho,jak se kdysi chovali ve Vatikánu a mohl tam být jakýkoliv papež, vždy se choval dříve neuvěřitelně barbarský a to mě uvedlo v poznání, že to je satan a ďábel sám, ten Vatikán,peklo pod Vatikánem….. Kdo by mohl přeci znásilňovat a vraždit děti,znásilňovat a upalovat ženy, vědmy……jedině on,satan=papež

  9. Vítězslav Crha napsal:

    Naprosto a neochvějně v tomto duchu stojím za Tomášem, protože je celý jeho tým jako jedna duše nesmírně duchovně spojen s vesmírem a jedině vesmír vše řídí a usměrňuje. A to se týká i sopečné činnosti, činnosti lidstva, zejména tím, že svým jednáním buď chrání vesmír a nebo poškozují. Stačí v přírodě vyhodit odpadky a jít dál. Já nic já muzikant. Ale to není pravda, protože vesmír je všude kolem a jeho tvořivá a láskyplná síla je tímto napadena vetřelcem, ničitelem. Kdo vyhazuje moc dobře ví, že to je špatně už jako dítě a uvědomuje si to a nechce být viděn. To samo je důkazem, že hluboko v nás je uložena vesmírná paměť a ta se ve vesmíru neztratí. Já jsem měl maminku velmi pobožnou a přes to jsem od útlého věku měl myšlenku, že jsme součástí vesmírné energie a že s tou vírou maminky není něco v pořádku. Chodil jsem na náboženství tajně, protože v té době 1970 to nebylo až tak legální a přes to všechno jsem pochopil, že tu cosi nehraje. Jak šel čas jsem si to uvědomoval čím dál, tím více. Pak jsem se dostal asi v 25. letech k materiálům, které zveřejnily článek ženy, která po těžkém úrazu padla do komatu a setkala se se svojí dříve zemřelou maminkou, která ji varovala před Kristem,a aby toto jméno již nikdy nevyslovila a že tam někde mezi nimi je,ale neví kde. To byla po důkladnějším přečtení Bible pro mě konečná co se týká náboženství a to všech. Dnes věřím pouze v dobro vesmíru a naší pomoci jemu a prosby od něho a ne kohokoliv jiného. Vesmír na zemi nemá zástupce, zatím co Vatikán jako černých vran zamotaných do doktríny satanistické zlovůle a intrik. Je to jejich kriminál, ne náš.

    • Ivo Stránský napsal:

      Nepotkal jsi maminku, ale démona za ní se vydávající. Je to jasně popsáno v bibli Zj 16:14 Jsou duchové démonů, činící znamení; vycházejí ke králům celé obydlené země, aby je shromáždili k boji ve veliký den Boha, Všemohoucího
      Kaz 9:5 Neboť živí vědí, že zemřou; mrtví, ti však nevědí nic, ani už nemají odměnu, protože jejich památka byla zapomenuta.
      Mrtví spí a neví nic, proto ani nemohou mluvit, to satan promlouvá k lidem. Když víme, že RKC slouží satanovi a papež sám varuje lidi, aby nemluvili s Ježíšem, ale modlili se k papežovi tak ti docvakne vše.
      Jedině Ježíš tě může zachránit, nikdo jiný.
      J 14:6 Ježíš mu řekl: „Já jsem ta Cesta, Pravda i Život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.
      Takže církve pusť z hlavy a modli se za odpuštění hříchů k Ježíšovi!!!

      • tomáš marný napsal:

        Milý ivo,
        jen ve stručnosti:

        Jak Vy můžete vědět, že Vítězslav Crha nepotkal maminku ale démona. Vy jste u toho byl?????

        Prosím vynechme bibli, kde je co a kde napsáno, je to zlo lidstva a jakékoliv náboženství…..

        Opět se potvrdilo na 1000%, jakmile se začne hovořit o náboženství, lidé se začnou hádat!!!!!

        Jakékoliv hádky bytostně nenávidím a proto raději odcházím…..

        Nikoho nikdy nepřesvědčuji, jestli viděl to či ono a jestli to řekl ten či onen. Vítězslav Crha viděl a prožil asi to co prožil a i když jsem u toho nebyl, byla to nejpravděpodobněji jeho matka…..

        Milý ivo, hned mu něco podsouváš, co nemusí být a asi ani není pravda…..

        Hovořil jsem s lidmi, kteří byli na druhém břehu, byli v kómatu a to jeden přes tři měsíce. To co mně řekli, je o úplně něčem jiném než co stojí v bibli…..

        Podívejte se prosím na film Život po životě a zde jsou lidé, kteří také byli na druhém břehu…..

        Vím že existuje Architekt tohoto vesmíru, je to konstruktivní síla vesmíru nesprávně nazývaná jako bůh a základní zákony vesmíru, které je nutné dodržovat. Nic víc a nic míň…..

        V němčine je jedno dobré pořekadlo: Kdo jednou lže, tomu se nevěří. Bible lže a překrucuje mnoho věcí a pravd a skutečností. To je důvod, vůbec jí nevěřit…..

        Mnoho věcí mám potvrzeno od indigové dívenky, se kterou jsem se kdysi o záležitostech po odchodu do jiné dimenze bavil. Nemohu ale o mnohém hovořit, protože jsem jí to slíbil…..

        Vím více než si můžete jen myslet…..

        Lidské bytosti nikdy neumírají, ALE ODCHÁZÍ POUZE DO JINÉ DIMENZE. Žijeme v multidimenzionálním světě…..

        Asi se všichni uctívači falešné bible a boha budete brzy divit. Ano přijde vše velmi brzy…..

        A asi jsi milý Ivo nepochopil, že bible si v mnoha věcech odporuje, nutí, vyhrožuje, vydírá a mnoho jiného…..

        Nejlepší ukázkou bylo v minulosti nucené chození do kostelů, spovědi a kupování si odpustků. Výsměch nad výsměch. Lidi drželi u „VÍRY“ jenom strachem…..

        Tak se konečně prosím probuďte…..

        A nejsem už ochoten na žádné komentáře ohledně víry a náboženství odpovídat, zde vidíte co vyslovení a napsání tohoto slova způsobuje…..
        Děkuji za pochopení či nikoliv, záleží pouze a jenom na Vás…..

        tm

        • Petr napsal:

          ještě doporučím na téma „po životě“ filmík CHICO-XAVIER film-o-slavném-Brazilskem-duchovním-mediu-a-světci.

        • Jara napsal:

          ,,Lidské bytosti nikdy neumírají, ALE ODCHÁZÍ POUZE DO JINÉ DIMENZE. Žijeme v multidimenzionálním světě…..,,
          Určitě umírjí a jejich památka dle Kazatele je zapomenuta,:,,Ten den zanikají jeho myšlenky,,.
          Duše která hřeší, ta zemře,, říká Bible a ti co to nepobrali, s tím mají problém, protože opovrhují Biblí, takže se pro ně Bible stala kousavou. Obviňuje jeich svědomí, a nebiblické názory.

          • tomáš marný napsal:

            Milý járo,
            bylo by dobré si doplnit základní věci, pokud víte kde, a neplácat zde játra!!!!!
            Nepište prosím o věcech, o kterých nemáte ani ponětí….
            tm

      • Jara napsal:

        Nemáme se modlit k Ježíšovi ale k Nejvyššímu, skrze Ježíše. Kristus je totiž jediný prostředník mezi Bohem a lidmi a prostřednictvím nikoho jiného nemáme být zachráněni. Tedy ani panenka Marie, ani Tereza, ani svatoušci.
        je totiž jenom jediný prostředník mezi Bohem a lidmi: člověk Kristus Ježíš“ (1 Tim 2,5; srov. Gal 3,19-20).

  10. Lukáš napsal:

    Tomáši, mám na Vás dotaz…předesílám, že jsem ateista. Co si myslíte o kardinálu Dukovi? Ten vypadá dle vyjadřování a skutků vcelku normálně ne? Díky Lukáš

    • tereza napsal:

      Dovolím si reagovat (tomáš Vám určitě odpoví lépe). Obecně se dá říci, že „zaměstnanci“ Vatikánu mají vlastnosti chameleona. Dokonce jezuité mají pravidlo o „skryté myšlence“, tzn. aby si ospravedlnili lež, kterou ostatním říkají, tak pro ně není důležité, co říkají, ale co si myslí. A pak se cítí být nevinni a nezhřešili a nemusí svého boha prosit o odpuštění. Toto když jsem četla v knize Tajné dějiny jezuitů, tak jsem jen nevěřícně kroutila hlavou, čeho všeho jsou tito lidé schopni. Knihu můžete stahovat zde: https://web.tresorit.com/l#Y6sXaDQV3iO9WE903d-Qqg

      • Maroš napsal:

        Jezuiti – „Účel „svätí“ prostriedky!“
        Židia – „Dobré je len to, čo je dobré pre mňa!“

        Čiže – ABSOLÚTNY EGOCENTRIZMUS! Boh je pre nich len klišé, prípadne servisman – s ktorým sa „dá“ uzatvoriť „obchod“ = „všetko je podmienené“! Čiže – Satan!

        Stvoriteľ nič nepodmieňuje – naša voľba je slobodná a vytvára emergenciu-výslednicu všetkých vzťahov, ktoré svojím konaním-nekonaním ovplyvňujeme! To je naša priama zodpovednosť!

  11. Ivo Stránský napsal:

    Dobrý den všem,
    tak tu sleduji, jak se tu přete o jméno stvořitele a soudíte tu toho, či onoho, jak se jmenuje. Rád bych se optal kohokoliv, zda ovládá perfektně hebrejštinu a četl originál svitky od mrtvého moře, které dokazují pravost bible? Osobně se domnívám, že nikdo nic 🙂 Jak jste přišli na to pravé jméno boží? jak se překládá originál psaný v nejstarších svitcích, ze kterých vznikla bible? Kdo kdy určil, že Jehova nebo Bůh je jméno pro satana a jak se stvořitel jmenuje opravdově? Já vám teď něco povím. Na světě je asi tisíc jazyků a proto je jasné, že nemůže dojít ke shodě pravého jména stvořitele, kupříkladu peruánští indiáni mu říkají Bílý orel. Je třeba si uvědomit, že kdo podlehne sebeklamu, že ví všechno nejlíp, je nejchytřejší a nejuvědomělejší, následuje cestu Lucifera, který se sám chce pasovat na boží velikost.
    Jedno vím však jistě, tak jak poznávám stvořitele já, ten zkoumá srdce každého člověka a jeho činy, nikoliv jméno boží(pokud se nemodlí k satanovi). Souhlasím s Tomášem, že církve a ezoterika, stejně jako jakékoliv zavádějící okultismy a meditace vás k bohu nepřivedou, protože jsou to satanovo lži, jejímž králem je RKC včele s falešným prorokem papežem Františkem.
    Tomáši, velice si vážím vaší práce a upřímě jsem nenašel lepší web, který skládá puzzle tohoto matrixu. Rád bych však poněkud usměrnil určitá vaše přesvědčení ohledně bible. Je totiž životně důležité pro záchranu života těla i duše, aby každý slyšel pravdu né tu mou, ale boží pravdu ukrytou v Písmu svatém.
    Je pravda, že bible byla přepisována a cenzurována RKC. Existuje však verze bible ochraňovaná bohem před satanem. Jedná se o bibli krále Jakuba eng. a z ní vycházející česká verze bible kralická. Pro větší info hledej youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Eyt1qqEm-1s Tam jsou ony zákony boha/vesmíru zapsána nepřekrouceně.
    Ano jsou to ony zákony desatera, na mterých funguje celý vesmír, kromě Země, kde byl svrhnut satan s padlými anděli, aby pokoušel člověka a dokázal, kdo má pravdu, jestli on nebo bůh. Ale my dnes žijeme v době konce a přísahám na svůj život, že už nám zbývá zhruba posledních 10-20 let, než bude tento hříšný svět zničen a lidstvo rozděleno na ovce a kozly.
    Píšete, že se řídíte vesmírnými zákony lásky. Z nich je nejdůležitější Miluj bližního svého, jako sebe sama. Vždyď Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného syna, aby nikdo nezahynul a mohl získat život věčný skrze pokání ze hříchů a dodržováním desatera.
    Psáno jest, že na konci časů bude pravé učení šířeno jako nikdy předtím na vědomost všem, musí tedy existovat. Ona církev ostatků se skládá ze všech dobrých lidí, kteří žijí pravým křestanstvím a berou Ježíše, jako spasitele, žijí dle jeho učení, jak je psáno v bibli. Nejvíce z jejich řad budou z církve adventistů sedmi dní, která je následovníkem valdenských mnichů, právě oni totiž používají jen bibli a žádné takzvané svaté nebo modly nebo papeže, jak je zvykem v RKC. Ale jak píšu, budou to dobří lidé z mnoha církví ba i pohané a muslimové https://www.youtube.com/watch?v=NmdaNlGmYCk
    Upozornuji, že nejsem z žádné církve, ale právě čistota učení bible je bohem vyjevená pravda, nad níž není nic a o jejíž pravosti hovoří stovky splněných proroctví, které bůh dal lidem, aby poznali konec času a cestu ze zatracení.
    Nemohu vám dokázat, že říkám pravdu, ale přesto ji napíšu tak jak jsem poznal boha.
    Pro záchranu věčného života je nutné dodržet několik podmínek:
    1) uvěřit v Ježíše Krista jako svého vykupitele
    J 3:36 Kdo věří v Syna, má věčný život; kdo však Syna odmítá, nespatří život, ale zůstává na něm Boží hněv.“
    2) modlit se k Ježísovi (Jeshuovi) za odpušění hříchů
    L 24:47 a na základě jeho jména být všem národům vyhlášeno pokání k odpuštění hříchů , počínajíc od Jeruzaléma.
    3) snažit se dodržovat desatero přikázání a žít s láskou k bližním
    Ř 3:23 všichni zhřešili a postrádají Boží slávu
    Mt 7:21 „Ne každý, kdo mi říká: ‚Pane, Pane‘, vejde do království Nebes, ale ten, kdo činí vůli mého Otce, který v nebesích

    A to je zhruba vše přátelé, bible je prostě boží návod, jak se zachránit z hříšného světa přímo do nebe, tak jek ukazoval Ježíš Kristus

    Ještě doplním, jak bude dle bible a mých zjištění vypadat konec světa:
    1)přijde ekonomická krize, pád dolaru
    2)občanské nepokoje a války, možná lokální konflikt, nikoliv však nukleární holokaust
    3)zvýšený výskyt přírodních katastrof, viz 7 znamení apokalipsy
    4)příchod antikrista(pravděpodobně muslim) a jeho uvedení papežem do třetího chrámu v Jeruzalémě
    5)tento antikrist bude sám vtěleným satanem bude zpočátku konat veliká znamení, léčit lidi, zastavovat války a hladomory etc.
    6)bude u kormidla 3,5 roku a konat dobro pro celý svět a všechny vlády půjdou za tou šelmou
    7)posledních 3,5 roku však bude pronásledovat pravé křestany věřící v ježíše a ne v něho, sám se prohlásí za boha a obviní boží lid z přírodních pohrom, které naberou na obrátkách(7 znamení apokalipsy)
    8)tehdy bude největší soužení a pronásledování křestanů i vraždění
    9)7 posledních ran božích
    10)pravý návrat Ježíše Krista na tuto zem a záchrana jeho lidu a spoutání satana na 1000 let
    11)třetí návrat Ježíše a poslední bitva armagedon mezi satanem a jeho lidem a Ježíšem a jeho lidem, konec světa a počátek nové země, jako nebe pro boha a jeho lid.

    Pořadí nemusí odpovídat, ale vše bude vyplněno, jak bylo předpovězeno, věřte nebo ne, to je na každém z vás a já se modlím každý den (skoro), aby dobří lidé prohlédli a zlí zatraceni.
    Přeji ti Tome ducha svatého i všem čtenářům, aby hledali a našli pravdu a omlouvám se za dlouhý text, ale nešlo to jinak 🙂
    Pro více informací navštivte web :
    https://www.youtube.com/channel/UCe29uZ9YJ7CRbXV-AGFYlvQ

    S úctou všem dobrým lidem Ivo Stránský

    • Maroš napsal:

      „10)pravý návrat Ježíše Krista na tuto zem a záchrana jeho lidu a spoutání satana na 1000 let“ – viac ako tisíc rokov už predstavivosť neexistuje?! Keďže „Slováci sú pod maďarským útlakom len vyše tisíc rokov“?! Akože niekto vie narátať „až“ do tisíc?! Hm… A „oplatí sa nám to“ – nasrať Satana „len“ na 1000 rokov – keď už? A čo potom – „keď vylezie z basy“?! Hm?! Tých 1000 rokov – to je taká boľševická číslovka – akože po nás potopa! JEHOVISTICKÁ SLOBODOMURÁRSKA RUSSELOVČINA!

    • Petr napsal:

      Dějiny Bible původně „písma“ jsou perfektně popsány ve: Velký spor věků od Ellen Gould White

    • Jara napsal:

      Nedá mi to. Když Ezechiel prorokoval, že:,,Každý kdo vzývá jméno Boha JHVH, bude zachráněn, a apoštol Pavel se na tento text odvolával, viz:konkordance, :,,A stane se, že každý kdo vzývá Jehovovo jméno bezpečně vyvázne,, , tak jak někdo může Boha znesvěcovat a upírat mu právo se nějak jmenovat? Neřekl snad Mojžíšovi Stvořitel toto?:,,Tak máš říct Izraelským synům. Jsem který jsem mne k vám poslal. To je mé pamětní jméno,,…
      Výklad ,,jsem který jsem,, je právě z těch čtyř písmen, Tetragrammatonu. Viz Wi-ki a Encyklopedia Britanica a Catolica.

  12. Václav napsal:

    Také jsem studoval se Svědky Jehovovými. Byl jsem pokřtěn a po šesti letech vystoupil. Není ale pravda, že bych se setkal s nátlakem, zastrašováním, vyhrožováním. Pravda je, že mne někteří svědkové přestali zdravit. To je jejich problém. Vím že žiji dál poctivě, nebo se snažím a mám čisté svědomí před sebou a doufám, že Stvořitel to tak vidí. A jestli ne, asi se zlobit nebudu. Ale když vysílám své myšlenky a posílám žádost k konstruktivní síle vesmíru, bývám velmi často vyslyšen. Takže nemám z toho špatný pocit, že jsem od Svědků odešel. Možná mě mrzí, že někteří dělají že mne nevidí, ale ne až zas tolik, abych se nad tím jen nepousmál.

  13. kalia napsal:

    Přečetla jsem si jako první z odkazovaného webu tento článek:
    https://www.nejvic-info.cz/10955-2/

    Nevím, jestli je celý článek myšlený sarkasticky, ironicky, nebo? Co to jako je? Např:
    – „Namlouvali si muz ze miluje svoje deti tak lze sam sobe.“
    – „Laska neexistuje.“
    – „Kdyz si toto vse rozumne uvazujici muz uvedomi a je zrovna v dobe ze se mu ma narodit synek tak udela moc dobre ze necha chlapecka vykastrovat.“ (moje pozn.: wtf?)
    – „V lidech se obevuje velika vasen pozorovat kterak druhy nesmirne trpi .Lidi maji veliky pozitek z bolesti druheho.“ (moje pozn.: možná tak psychopati, ale normální člověk určitě ne)
    – „Ten skutecny smysl zivota ktery je pozorovatelny na zemekouli je pro muze pouze jeden a to OPLODNIT CO NEJVICE SAMIC.“ (moje pozn.: s tímto jediným souhlasím, že takto to někdy opravdu vypadá, když pozorujete chování běžných mužů)

    Zběžně jsem přečetla ještě pár dalších článků a ty už byly lepší, jeden dokonce normální.

    • kalia napsal:

      A nejzajímavější je v článku věta:
      „Deti v dnesni dobe uz nejsou potreba ,drive si kazdy musel udelat spoustu deti aby se nemusel na stara kolena o nic starat.Dneska mu NWO vsechno zaridi ,deti nejsou treba. Namitneteli NO TO BYCHOM VSAK VYMRELI KDYZ NEBUDE NIKDO MIT DETI. No a ja jen odpovim NO A??“

    • Andy napsal:

      NO ne to tam fakt jako je? 😀 …. hahahahahahh.
      No, možná je to i na chytání se za hlavu, který debil může něčemu takovému věřit — jinak mi to připomíná i knihy Hovory s Boeohem, tam se psaly taky takové podobné wtf kecy ..

  14. Antonín Vysloužil napsal:

    Díky svojí zvědavosti jsem najel na stránky info.cz. Do vyhledavače jsem zadal „Igor Zemánek“ a ono „nic“, pardon „zadejte jiný výraz“. Měl jsem pochybnost, asi ten vyhledavač nefunguje. Ale přesto jsem zkusil zadat „Vratislav Dostál“, a ejhle vyhledavač funguje! Objevilo se 20 článků od nešního dne do 8.1.2019. Upřímně, otevřít všechny články pana VD, nebo dalších „x“ článků jsem jednoznačne omítl. Jenom proto, abych našel diskutujícího IZ? Poslední rozbor Fulforda? To je pro vás jasný signál? Přečtu na internetě hodně článků. U žádného článku není validita 100%. Ani naše tělesné orgány nepracují na 100%, to by bylo hodně špatné. Validita fulfordových článků se v průměru pohybuje v 55-75%. Ten poslední slabých 40%. Pro mě je to znamení, že dojde ke zpoždění probíhajících procesů. Těm procentům nemusíte věřit, tak jako nevěříte 6ti palým anělům. To, že ze získaných informací nedokážete poskládat puzzle dokazuje Vaše předposlední věta v diskuzním článku.
    Vážený pane: Já jsem ve Stvořiteli, já se necítím jako „nula“ na které nezáleží.
    Krásný den a čisté nebe na hlavou přeje AV

    • Igor Zemánek vlastní rukou napsal:

      Drahý Antoníne, vy jste mne pobavil. To ho pána Vratisla Dostála neznám. Asi si budu mustet od něj něco přečíst. Pokud vás zajímá má osoba, nebo můj skutečný článek najdete jej na adrese http://www.nejvic-info.cz , ne nějaké info, jak tady dotyčná dáma sdělila. Jinak všem děkuji za vaše názory. Pokud se necítíte jako nula, tak to je dobře. Ani já se tak necítím, jen tím dávám najevo, že můj hlas proti skutečnému Stvořiteli, ne konstruktivní síle vesmíru, zdroji a podobně, ale tomu jenž vše hmotné i nehmotné uvedl v život, tak proti němu hlas nikdy nepozvednu a je jen na něm, zda se dát všem tady poznat nebo ne.
      Úplně nejvíc mne pobaví to, když jeden napíše, že jsem k nenalezení a jiný, že jsem zaplavil celý tuším český internet. To fakt hlava nebere. Tak se nezlobte, že jsem se musel začít smát. Až náhodou budete na nejvíc-info.cz , tak tam v pravém rohu nahoře je taková lupa, tam když vložíte me jméno, určitě něco vyleze.

      Přeji nejen vám, ale i ostatním hezký večer a pokud to jenom trochu půjde, dělejte si vlastní názor a až jej budete mít, a dovolíte si ten luxus, aby vám někteří spílali, tak možná zjistíte, že se najdou zase jiní, kteří s vámi nebudou souhlasit. Tož tak nějak. IZ

  15. sova napsal:

    ….nikdo z nás se nedožije „konce“ světa – podle Nostradama má lidstvo před sebou dalších víc jak 2000 let…

    • Jara napsal:

      Jasně, Ježíš počká dalších 2000 let, až se lidi rozhoupají. Nostradam a jeho věštectví… Nezakazuje náhodou Bůh hledání prostřednictvím věštění a magii? Z důvodu že jsou to jemu hnusné praktiky s původem od Satana a démonů?

  16. pepé napsal:

    Lidské bytosti nikdy neumírají, ALE ODCHÁZÍ POUZE DO JINÉ DIMENZE. Žijeme v multidimenzionálním světě….. Tato věta se mi moc líbí a měla by být vytesána do kamene…

    • Maroš napsal:

      “ vytesána do kamene…“ – a v ktorej dimenzii? Lebo všetky informácie v informačnom multidimenzionálnom poli SÚ! Aj na to sme tu – ako kreatívne bytosti – aby sme mu /Stvoriteľovi/ vytvárali aktívnu spätnú väzbu!

  17. Marťa napsal:

    No tedy…tady je to dneska výživné….jakže to bylo v Atlasu mraků?
    Pravda je jen jedna..to její verze jsou nepravdivé…ale nevím, jsem spíše pozorovatel

  18. Robert napsal:

    Tomáši a spol., když tvrdíte že Bůh/Bohyně, bůh/bohyně je zlo, ďábel, tak si uvědomte, že Alue třeba tvrdí, že je duchem motýlí víla, komunikující s anděli a dévama. Že těmto bytostem nevadí být oslovováni jako dévové a tedy s tímto oslovením souhlasí. Taky věříte v Dévovské bytosti? A víte jaký jsou? Déva a dévi jsou sanskritská slova. Víte, jak se řekne Déva česky?

    déva = bůh
    mahadéva = Bůh
    dévi = bohyně
    mahadévi= Bohyně
    Bábá = Otec
    Otec je (Maha)Déva.
    A to doslova.

    A víte, kdo jsou Asury? A jaký jsou?
    Bytosti jako bibličtí JHVH, Satan a Lucifer, titáni, démoni, tyranovládci, diktátoři, mocnosti, prostě Asury.

    Asury (Démoni) brojí již mnohé věky proti Dévům=Bohům. Asury jsou silově zaměření, narcističtí, obvykle morbidní povahy, hejtři, trolové, vedou neustálé vleklé spory a války. Ale někdy jsou schopni respektu, obdivu a jakési lítosti. Říká se jim oškliví „bohové“, polobožstva, či pseudobožstva.
    Biblický JHVH (Yaheweh) určitě dle povahy není Bůh, nýbrž jen pseudobůh, hustokrutopřísná moctnost, Asurský titán-diktátor, tedy zavilí odpůrce Nebeského Otce (sanskrit: Bábá), za kterého se dle v Bibli brutálně vydává.

    (Maha)Dévové a (Maha)Dévií jsou láskyplné, božské povahy. Jsou milující, uctivý, nápomocní, soucitní, vznešení a ušlechtilí. Jsou to krásná Božstva až Velebožstva. Od vílích pidibožstev jež pečují o rostlinky, až po Velebožstva pečující o celé vesmíry.
    Mettá

  19. Maroš napsal:

    „(Maha)Dévové a (Maha)Dévií jsou láskyplné, božské povahy. Jsou milující, uctivý, nápomocní, soucitní, vznešení a ušlechtilí. Jsou to krásná Božstva až Velebožstva. Od vílích pidibožstev jež pečují o rostlinky, až po Velebožstva pečující o celé vesmíry.“ = v ľudskej podobe – typologicky tzv. RYTIERI POHÁROV!!! Praví Slávi!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..