Ruští diplomaté obvinili The Guardian ze závisti k RT

Velvyslanectví RF v Londýně okomentovalo článek The Guardian o popularitě kanálu RT na sociálních sítích.

Dříve britský deník opublikoval materiál, ve kterém psal o tom, že příspěvky anglické verze RT na Facebooku získaly dvakrát více liků, komentářů a sdílení za poslední tři měsíce, než příspěvky The Sun. Úspěch RT si The Guardian vysvětluje radikálními tématy a konspiračními teoriemi v záhlaví, které se málo kdy objevují v tradičních médiích.

Podle zaměstnanců ruského velvyslanectví, reakce The Guardian je možná vyvolána závistí.

„Zdá se, že The Guardian trochu závidí. Možná, když chce zvýšit svoji klesající sledovanost, musí také klást nepříjemné otázky?“ napsali diplomati na Twitteru.

Zdroj: 1

Mohlo by se vám líbit...

Komentujte

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
  Subscribe  
Upozornit na

Pin It on Pinterest

Share This

Sdílet

Líbil se vám tento článek? Sdílejte jej se svými přáteli!