Školy vychovávají tovární dělníky. Žijeme v absurdním systému, říká Tomáš Hajzler

Proč stále pracujeme 8 hodin denně? Co je špatného na dnešním způsobu učení se ve škole? Co je to štěstí a jak ho v životě dosáhnout? Tomáš Hajzler se dlouhodobě zajímá o svobodu – ve škole, v práci, ve skolečnosti.
Na youtube funguje kanál, který se jmenuje StandaShow. Bývají tam povídání na různá témata. Většinou populárního rázu, srandičky, aktuální kauzy, politika která mě vůbec nebere, ale občas se tam mihne perla v podobě něčeho opravdu přínosného. A dost k zamyšlení. Velká perla vyšla právě nedávno a je to rozhovor s Tomášem Hajzlerem, který skvěle povídá o smyslu školství, jak funguje systém, aby z nás dělal poslušné občany, dobře zařaditelné do systému.
Škola produkuje lidi s normovaným myšlením, kteří jsou po mnoha letech odseděných ve vězení zvaném ,,povinná školní docházka“, naprosto zvyklí na to, že dělají něco, co nesnáší, k čemu nemají vztah a co jim nepřináší žádné hlubší naplnění, ani nedává vyšší smysl. Takoví lidé poté ochotně přijmou víru, že žít takto po zbytek svého života je normální, že žít život který nesnášíme je v pořádku a nebouří se proti věcem, které se jim nelíbí.
V posledních letech však přicházejí změny a vznikají školy s jiným přístupem k vědění i k žákům. Jak tyto alternativní školy fungují a jací lidé z nich vycházejí? Více se dozvíte v následujícím výborném videu:
Školy vychovávají tovární dělníky. Žijeme v absurdním systému, říká Tomáš Hajzler
https://www.youtube.com/watch?v=gUPmM-mBkVg&t=11s

Loading...

9
Komentujte

avatar
7 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
MarošMikessskaRolfditJozef Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
jentak
Host
jentak
Rolf
Host
Rolf

Zdravím,není důležité kdo si co myslí,ale co hovoří fakta.Stejně jako každá větší globální událost je předem naplánována,tak i dějiny tohoto světa jedou dle tzv.kosmického plánu.Proto,aby mohlo dojít k pozitívní změně,tento systém musí být radikálním způsobem ukončen.O kosmickém plánu se můžete sám přesvědčit a to,když si ověříte co je např.napsáno u Matouše 24:14,nebo 24:21! Jinak,organizátorka p.Alexandra již brzy celou konferenci dá na YT!!!

Rolf
Host
Rolf
Jozef
Host
Jozef

Veľmi sa mi to páčilo !

Maroš
Host
Maroš

Tip na výborný 5-dielny seriál – náš mozog je v neustálom vývoji, zaujímavé sú tzv. kognitívne rezervy mozgu, ktoré fungujú namiesto poškodených častí, proces neustáleho učenia sa je kľúčový pre regeneráciu CNS. Debilizačný vzdelávací systém vytvára systematický doživotný odpor k učeniu sa – vzťah k učeniu sa vzniká práve pestrými a bohatými podnetmi v útlom dectve – brzdenie zvedavosti detí – ovládačom – že „na pochopenie tohoto sú ešte príliš malé“ je výslednica generačného predávania tohto ovládača rodičmi – výsledkom sú nevyvinuté „osobnosti“ s nízkym IQ a reálne zakrpatenými mozgami – dokazuje to výskum detí umiestnených v sirotincoch – doživotne… Číst vice »

dit
Host
dit

A vychovávání jak se ohýbat:

Islám je nejmladším náboženstvím na světě. zdroj
http://zdravi.euro.cz/clanek/sestra/zaklady-osetrovani-pacientu-islamske-komunity-415921

neb multikultůrní ošetřovatelství v praxi…

Mikessska
Host
Mikessska

Dobrý den, rve to oči – ta skolečnost. Možná, že se užívá nové slovo? Není to urážka, jen už si všímám i těchto detailů, zdali se třeba používá jiné označení…nebo tak. Není to výtka. Překlepů a chyb v psaném textu se množí…ani já a gramatika někdy nejsme přátelé..
K tématu – nejvíce se mi líbí film Summer Hill, který je natočen dle skutečných událostí. Škoda, že takových škol tu máme málo, nebo tuhle konkrétní, se stejnými „pravidly“ (které si určují sami děti) žádnou. V tuto chvíli si nevím, zdali je u nás taková založena.

Maroš
Host
Maroš

Mikesska – text, ktorý žiari z monitoru, sa kontroluje horšie, ako text napísaný-vytlačený na papieri – korekcie do tlače sa zásadne robia až na papieri, navyše – kontrolovať ich musí niekto iný, ako autor textu, lebo tu pôsobí fenomén, – „však viem, čo som chcel napísať“ – mozog potom neregistruje niektoré „samozrejmé“ slová – v nich sú chyby najčastejšie. Známy novinársky aforizmus – „A ktorá učiteľka slovenčiny napísala dobrú knihu?“ – hovorí za všetko – skús napísať niečo s gramatickou a štylistickou dokonalosťou, a – dostaneš z toho automatické, jalové hlásenie príchodu vlaku do stanice. Ďalšia vec – nedomykanie klávesnice… Číst vice »

Maroš
Host
Maroš

A ups! – čechyzmus-čechizmus – VYBERTE SI! ALEBO MA UPÁLTE!
/Ešte že mám čas a chuť sa týmto zapodievať, že?/

Pin It on Pinterest