Skutečnou motivací k prosazení elektromobilů jsou vládní snahy o kontrolu nad každým člověkem

Elektrické automobily neboli elektromobily jsou méně ekologické než auta s naftovými motory.

Elektrický šok: Dieselové motory vypouštějí o 20 % méně CO2.

Závěr: Elektromobily jsou především politickým, nikoli ekologickým tématem.

Elektromobily: Vládou dotovaná katastrofa

Elektromobily jsou obří operací a největším podvodem naší éry.

Studie provedená Christopherem Buchalem z německé univerzity v Kolíně nad Rýnem, která byla před nedávnem publikovaná mnichovským institutem Cesifo, došla k závěru, že elektromobily vytváří „výrazně vyšší emise CO2 než auta s naftovými motory“. Příčinou je velké množství energie, spotřebované na těžbu a následné zpracování lithia, kobaltu a manganu, což jsou kovy, představující esenciální suroviny na výrobu akumulátorů pro elektromobily.

 

 

Plošné uvedení elektromobilů do provozu po pozemních komunikacích v nadcházejících letech tedy ve skutečnosti nepovede ke snížení emisí CO2. Spalovací motory na zemní plyn jsou ideální technologií pro přechod na vozidla, která by v budoucnu mohla být poháněna vodíkem, „ekologickým“ metanem, popřípadě i jinými alternativními formami dosud potlačovaných technologií bezdrátové volné energie.

Akumulátor pro elektromobil Tesla Model 3 znečistí ovzduší 11 až 15 tunami CO2. Každý takový akumulátor má životnost přibližně deset let, respektive 150 tisíc najetých kilometrů. Z toho podle Buchala vyplývá, že emise činí 73 až 98 gramů CO2 na ujetý kilometr. K tomu je ale třeba přičíst i emise CO2 z elektřiny vyrobené v elektrárnách, která tato vozidla vlastně pohání. Skutečné emise elektromobilu Tesla se tedy nejspíš nacházejí mezi 156 až 180 gramy CO2 na ujetý kilometr.

Autoři ve své studii kritizují skutečnost, že právní předpisy EU umožňují elektromobily zahrnout do skupiny vozidel s „nulovými“ emisemi CO2. Tím se sugeruje, jako by elektromobily nevytvářely žádné takové emise. Skutečností ovšem je, že výrobou elektromobilů vznikají emise CO2. A navíc téměř všechny země EU vytvářejí značné emise CO2 při nabíjení akumulátorů elektromobilů, k čemuž využívají svou vnitrostátní směs zdrojů na výrobu elektřiny v elektrárnách.

 

 

Globální oteplování představuje vůbec největší podvod. Zejména při zohlednění všech peněz, které dosud byly vynaloženy na univerzitní výzkumy a promrhány v korporátních „ekologických“ pobídkách. Neužitečné větrné elektrárny, jejichž předčasná likvidace z důvodu opotřebení přijde na víc, než kolik stálo jejich uvedení do provozu atd. K ubohému výkonu těchto elektráren je pak zapotřebí ještě přičíst vytvářený hluk i zničený ráz okolní krajiny.

Skutečnou motivací je vládní cíl kontrolovat každého člověka

Zlověstným prvkem celého tohoto podvodu je, že elektricky poháněná auta (elektromobily) musí být neustále připojena k síti. Elektromobily od automobilky Tesla se dnes připojují k síti 4G/LTE, která v některých zemích má ještě letos přejít na 5G. Zapamatujme si však, že 5G síť je vystavena na technologii mikrovlnného záření, která má být nasazena jako vojenský prostředek pro snížení počtu lidí na planetě, dosažení úplné nadvlády a absolutní kontroly nad lidmi.

 

 

Vláda bude mít neustálý přehled o tom, kde přesně se každé autonomní vozidlo nachází. Se správným oprávněním pak bude možné každé takové autonomní vozidlo kdykoli přesměrovat do místa, které si vládní složky zamanou. Když se například někdo „podezřelý“ z trestného činu pokusí vyjet ze státu, místní vládní složky mohou takové autonomní vozidlo jednoduše přesměrovat na nejbližší policejní stanici.

A za tím vším je ještě něco opravdu zlověstného: Vezměme si třeba Waymo, společnost, která vyvíjí technologii autonomních vozidel. Waymo je dceřinou společností od Google. Motivace společností typu Google je jednoduchá: shromáždit co nejvíce údajů o spotřebitelích a následně takové údaje prodat komukoli, kdo za ně zaplatí.

Společnost Google vynakládá spousty času i peněz na výzkum a vývoj v oblasti technologie autonomního řízení, aby na tuto technologii mohla udělovat licence výrobcům automobilů. Výměnou bude moci uchovávat a prodávat údaje, které shromažďuje. Přemýšlejte o tom dříve, než nasednete do elektromobilu. Je to jako vystřižené z díla Orwella.

 

 

Elektrický šok

Zákony termodynamiky říkají: Energii nelze vytvořit ani zničit, lze pouze měnit její formu. Elektřina, která se používá k pohonu elektromobilů, v současné době ve většině případů pochází z uhelných elektráren.

Pokaždé, když energie změní svoji formu, jako je tomu v případě akumulátoru elektromobilu, dochází k energetickým ztrátám v důsledku neefektivnosti systému, ať už třením, tepelnými ztrátami, tahem apod. Jednoduše řečeno, energie uložená v akumulátoru nikdy není využita pro daný účel beze zbytku. Její část, ne-li ta větší, je ztracena v důsledku zmíněných systémových neefektivností.

Opravdové, nepolitické řešení ekologičtějších automobilů je snadno dostupné: Pro přepravu je vhodnější pouze velké množství energie nakumulované na určitou jednotku. Takový stav je pak ekonomicky a prakticky přijatelný a použitelný pro vozidla.

 

 

Jak bylo uvedeno výše, energie z elektřiny tyto podmínky nesplňuje. Větrná energie, sluneční atd. jsou nepraktické. Ethanol má nižší energetickou účinnost na jednotku a vyžaduje zvláštní, dražší úpravu motorů. Jediným zdrojem energie, který splňuje výše uvedená kritéria, je naftový motor s vnitřním spalováním, který ujede o 30 % více kilometrů na každý litr nafty než benzín, a tato úspora přetrvává za všech jízdních podmínek, s nutností doplňovat palivo až po více než 1000 km. Navíc lidé, kteří se obávají globálního oteplování, upřednostňují právě naftu, protože vytváří až o 20 % méně oxidu uhličitého (CO2) oproti ostatním druhům paliva. (Pozn. Terezy: A teď si položte otázku, proč se v některých státech snaží zakázat naftové motory a proč jejich potlačování připomíná „hon na čarodějnice.“)

Naftové motory produkují o 20 % méně CO2

U této skutečnosti zasvěcené osoby vědí již dlouho. Naftové motory nejsou škodlivé pro životní prostředí! Nezkracují životy lidí. Naopak, dokonce prodlužují životy občanů žijících v emisemi postižených velkoměstech. To elektromobily jsou škodlivější. Je to jen další velkolepá lež, která naráží na pravdu.

 

 

Příběh propagovaný masmédii není nic než obchodování se strachem: Příběh o globálním oteplování je totiž varovným příběhem o tom, jak se mediální strachy staly určujícími představami celé generace lidí. Celá ta sága kolem globálního oteplování se stala náboženstvím a lidé, kteří s ní nesouhlasí, jsou nazýváni šílenci.

Říká se, že globální oteplování může být způsobeno oxidem dusným (N2O):

Federace vědeckých sdružení z celého světa, tzv. Mezinárodní vědecká rada (ICSU) sídlící v Paříži, navíc vydala zprávu, v níž dospěla k závěru, že většina provedených analýz podcenila tři- až pětkrát větší vliv oxidu dusného neboli rajského plynu (N2O) na globální oteplování.

Ačkoli přítomnost N2O není v zemské atmosféře obvyklá, jde o silnější skleníkový plyn než CO2, který se daleko déle drží v atmosféře. Zdá se však, že tento závěr může být předčasný.

Zajímavé zjištění se váže i k oxidu dusičitému (NO2). Lidé žijící ve dvou velkoměstech s nejvyšší koncentrací NO2 na planetě, konkrétně ve Stuttgartu a Mnichově, žijí totiž poměrně dlouho. Výzkum ukázal, že ve Stuttgartu, který byl celosvětovým lídrem v koncentraci NO2 za rok 2018, se jeho obyvatelé mohou těšit o téměř jeden a půl roku delšímu životu než lidé jinde v Německu. Lidé žijící v Mnichově, kterým se podařilo dosáhnout nejvyšší hodnoty NO2 pro změnu v roce 2017, dokonce žijí o dva roky déle, než je německý průměr.

 

 

Závěr: Elektromobily jsou politické, nikoli ekologické téma

Elektromobily jsou přinejmenším příliš drahé a neefektivní, ne-li daleko horší pro životní prostředí, než se nám snaží nabulíkovat mainstreamová věda. Ekologický elektromobil je zpolitizované téma, představované a protlačované jako životaschopná alternativa k našim současným formám dopravy. Navíc je celá záležitost zpolitizována idealisty, kteří nevědí nic o technickém pozadí celé věci. Mávají kolem sebe neověřenými výroky bez jakékoli vědecké verifikace.

Elektřina je dnes vyráběna převážně z uhlí, což znamená, že emise CO2 generované existencí elektromobilů jsou stejně špatné, ba dokonce horší než emise CO2 uvolňované benzínovými respektive naftovými motory. Také výroba akumulátorů a jejich následná likvidace (mají průměrnou životnost 10 let) mají na životní prostředí neblahý dopad. Nemluvě o dodatečné váze, kterou je třeba s sebou vláčet. Zatímco průměrný dojezd na plně nabitý akumulátor činí přibližně 300 km a rychlá nabíjecí infrastruktura umožní 60–70% dobití, které trvá déle, než jaká je doba potřebná k naplnění benzínové či naftové nádrže, bude zavedení elektromobilů vyžadovat rozjezd celé nové sítě rychlodobíjecích stanic. A to ve velkém, s 150km rozestupech mezi jednotlivými stanicemi. Časté doplňování je navíc při delší jízdě nepohodlné, poněvadž je třeba zastavovat přibližně každých 1,5 hodiny za účelem dobití akumulátoru.

 

 

Myslíte si, že ropné společnosti jen tak zavřou své maloobchodní distribuční stanice a přetvoří se na elektrické dobíjecí stanice? Je zde však ještě jeden závažnější problém, který nikdo nechce přiznat. Jakým způsobem bude pokryt takto zvýšený odběr elektřiny? Chcete věřit grafům, které si v oblacích kreslí ekologové, když se domnívají, že plošné zapojení celé sítě dobíjecích stanic je stejné jako když si chceme doma nabít chytrý telefon? Buďte si jisti, že elektromobilová revoluce se jen tak konat nebude.

přeložil Rosťa | zdroj: 9

Položili jste si otázku, jak je možné, že Elon Musk je schopen vyrábět, i když je ve ztrátě? Kde bere peníze na všechny ty svoje projekty? Kdo ho financuje? No pravděpodobně je to bílý koník globalistů, kterým určitě nejde o záchranu planety a o blaho lidstva.

Loading...
Líbil se vám článek? Sdílejte ho se svými přáteli!

16 komentářů

  1. Lekno napsal:

    Zaujemcov o kupu noveho vozu by som rad upozornil na nekale praktiky dealerov.
    Tyka sa ludovej tvorivosti pri cenotvorbe.
    Viacej informacii najdete tu:
    https://www.car-buying-strategies.com/dealer-invoice/toyota-corolla-prices.html
    https://www.car-buying-strategies.com/new-car-price-terms.html
    http://www.realcartips.com/newcars/029-car-dealers-true-cost.shtml
    https://www.autocheatsheet.com/new-car/factory-invoice.html
    Mimochodom, importer Toyota CE (info@toyota.cz) odmieta poskytnut vyrobnu fakturu na nove auto, dealer Toyota Tsusho sa kryje s tym, ze takuto info od TCE nedostane. Doverovali by ste takymto spolocnostiam ?
    (na preklad mozete vyuzit: translate.google.com)
    Vseobecne si myslim, ze hybrid s akuperaciou vykonu ma vyznam, nestratite vsetku energiu pri brzdeni a pri brzdeni motorom pri ceste kopcom dolu.
    Ciste elektro je vhodne iba s alternativnym zdrojom energie, ina je iba formou kontrolu ovčieho stáda.

  2. Jindřich napsal:

    Jedna veliká výhoda tam je. Nejde z toho dusivý a rakovinotvorný kouř jako z nafťáku. Ve městech by se parádně vyčistil vzduch, kdyby se přešlo na elektropohon u všech vozidel. A samozřejmě, někde dál za městem bude kouřit elektrárna a někde v Africe se budou těžit nerosty za kdo ví jakých podmínek. Ale pro lidi přímo v ulicích měst by to bylo super. Snad si časem nějaké takové vozítko budu moct dovolit.

  3. fohat napsal:

    Byla na webu roztomilá fotička,jak cyklista na chodníku přelézá desítky kabelu,jak z bytu přes noc nabíjeli auta…

  4. Vladislava napsal:

    Tak hlavně, že to všechno víte. Ale co s tím hodláte dělat? Informovanost obyvatel je pěkná věc, pokud povede ke změnám. Jinak je to jen jitření emocí-nic víc.

  5. bloblo napsal:

    „Zapomeňte na levnou elektřinu, už se chystá uvalení spotřební daně!

    Za druhé to bude cesta ekonomická. Elektromobily budou mít nižší danění v prvních letech a na “čerpacích” pumpách nebude nabíjecí elektřina z rychlonabíječek zatížena spotřební daní. Později ale již ano. To je mimochodem další věc, o které se mezi laiky zatím nemluví, ale v Evropské komisi již existuje draft zákona na zdanění elektřiny pro auta pomocí digitálního podpisu elektřiny. Jde o technologii na prevenci proti dobíjení aut z běžné elektrické sítě bez spotřební daně.

    Jednotlivé vlády zemí EU mají strach, že přijdou o stovky miliard EUR z vybrané spotřební daně za paliva. Chtějí proto po zavedení elektromobilů v masovém měřítku zavést systém, který by zdanil “tankování” elektřiny do elektromobilů. Společnost TESLA proti tomu protestuje, ale např. německý Siemens tady v Německu již testuje technologii digitálního podpisu elektřiny. V principu jde o to, že nabíjecí hlavice v autě, když připojíte nabíjecí kabel ze stojanu, má namontovaný frekvenční čip. Dobíjecí stojan kromě napětí a dobíjecího proudu pouští do kabelu vysokofrekvenční zakódovaný signál, který slouží jako digitální asymetrický podpis stojanu připojeného online na obdobu EET.
    Kolik je třeba kilogramů lithia na výroby konkrétních typů baterií.

    Pokud je digitální podpis přítomen v nosném signálu kabelu, čip v autě asymetricky dekóduje podpis, ověří ho a otevře nabíjecí okruh a začne nabíjení baterií ve vozu. Pokud si ale začnete dobíjet auto doma z kabelu, nabíjecí čip nenajde digitální podpis v signálu kabelu z elektrické sítě a vyzve vás k zaplacení spotřebního kreditu, resp. zálohy na spotřební daň online. V autě přiložíte bezkontaktní běžnou platební kartu k volantu (RFID čip je ve volantu), ozve se pípnutí, strhne se vám záloha 15 EUR online z karty a účtu v bance, na který je karta napojena (auto má mobilní data přes zabudovanou SIM kartu a GSM/LTE modul) a zároveň se karta nalinkuje do platebního systému státní správy, takže podruhé už kartu nepotřebujete, když nabíjíte auto doma. Teprve po této aktivaci nabíjecí čip v autě otevře protokol a povolí baterie dobít z domácí zásuvky. Měl jsem možnost osobně tuto technologii testovat v naší firmě na počátku března v zapůjčeném voze od partnerské firmy, která připravuje tento systém pro koncern VW. Nemohu uveřejnit fotografie, naše firma musela podepsat NDA, ale jakmile bude systém povolen k prezentaci pro veřejnost, uveřejním fotografie a podrobnosti.“

    https://aeronet.cz/news/nejvetsi-tunel-v-historii-ceska-republika-ma-moznost-splatit-svuj-statni-dluh-naraz-z-tezby-lithia-ale-misto-toho-vlada-jen-prihlizi-planum-na-vytunelovani-zasob/

    —–

    Kolotočářův názor na tlačení elektrošrotů. Na mě je to příliš divoký:
    https://aeronet.cz/news/dalsi-z-kroku-syndikatu-merkelova-se-prorekla-ze-ve-vizi-globalniho-sveta-bude-uz-za-20-let-mozne-ridit-auto-jen-na-zvlastni-povoleni-pro-vybrane-skupiny-osob-ostatni-budou-vozit-auta-s-povinne-aut/

  6. Nikdo... napsal:

    K tomuto bych řekl toto : Co se stane v případě že elektrárny přestanou dodávat do sítě el.proud ?…lidé se můžou jít s elektromobilem vyfotit..!!KDOKOLIV kdo bude zásobovat el.sít může např.v případě nějakého konfliktu v zemi el,energii přestat dodávat a lidem tím pádem znemožnit pohyb na větší vzdálenosti…..tudíž budou pod větší kontrolou….VOJENSKÁ TECHNIKA…VŠECHNA AŽ NA LETADLA JEDOU A POJEDOU VŽDY NA NAFTU..!!tudíž si s obyvatelstvem můžou dělat cokoliv !!!!!!!!!!Už jste někdo viděl tank na elektřinu??nebo jinou bojovou techniku??…NE..!!Všechno je vymyšleno s cílem mít větší kontrolu při nějakém větším konfliktu nad většinou obyvatel v zemi…na světě.!!!!!

  7. Pepik napsal:

    Hezký článek, ale trochu zavádějící. Elektromobil je jednodušší na součástky, tedy se k výrobě spotřebuje méně energie, tedy i méně se spálí CO2. Spotřeba emisí se měří i na stojícím automobilu, většina dnešních aut motory při stání vypne. Baterie je neustále ve vývoji, tedy nikde není psané, že žádná jiná, lepší, ekologičtější už nikdy nebude. Tedy celkově CO2 u spalovacích motorů jsou větší. A v neposlední řadě: rozhodně budu raději, když po městě bude jezdit elektromobil, než spalovací motor… tedy: autor nebere v potaz veškeré proměnné. Ale jinak souhlasím, že je to jen ekopodvod. Na druhou stranu; co jsme chtěli, to tu máme. Kdybychom to nechtěli, není to tu. A pokud budou vládnout světu peníze, nikdy se to nezmění. A je jedno, jestli je to EU, USA, nebo Rusko…

    • .lak napsal:

      Meleš nesmysly a popíráš téma s argumenty jako kdyby jsi nechápl sdělení faktů.

    • lancar napsal:

      Názory jsou zde velmi rozumné, lidi inteligentní. Jen chci připomenout celou cestu el. energie z elektrárny až do el. auta.
      Účinnost přeměny energie do různých forem, vždy zahrnuje jeji částečnou ztrátu. Probírali jsme to v 7. třídě: Spálení paliva, přeměna na mechanickou práci je stejná v motoru i elektrárně. Motor se ale musí chladit, aby se neroztavil, v elektrárně se zužitkuje i toto odpadní teplo, dále pokračuji jen ztráty: Ztráty ve vedení páry, účinnost přeměny na mechanickou práci, účinnost přeměny v generátoru na elektřinu, účinnost transformace na na vysoké napětí, velké ztráty vedením VV, účinnost transformace dolů, účinnost další transformace a zestenosměrnění nabíjecího proudu, účinnost nabíjecích káblů :-), účinnost nabíjení to je přeměna na chemickou energii a pak zpět na el., účinnost elektromotoru. Něco je z toho prd do šumavských hvozdů, něco však zásadní. Zatím jsem nenarazil na důvěryhodné údaje – kdo toto spočítá? A také s touto obrovskou ztrátou nikdo neargumentuje – o to více je elektromobil nevhodnější a ani budoucí akumulátory třeba 100% účinné, tyto zákonité ztráty neodstraní. Němci budou mít elektromobily ekologické, ruší své elektrárny, čadit doma si však bude jejich kolonie.

      • bloblo napsal:

        Asi tak. Ztráty jsou 70%, od jádra/uhlí až do zástrčky ve zdi. 70%! Takže místo elektrárny na zemní plyn je rozumější vyrábět auta na CNG. Když už teda tahle poťápaná civilizace nedovolí vyšší technologii…

  8. jandera napsal:

    No ten sběr dat již několik let probíhá každé vozidlo prodané v EU (prémiové vozy dříve) od 1.1.2018 musí být povinně vybavené systémem e call tedy každý vůz má jedinečnou mac satelitní adresu (některé automobilové značky používají GSM GRPS přenos) ve které je zakodovaný typ, výrobce, registrace). V případě nehody předá data o nehodě jako převrácení, nárazovou rychlost, satelitní pozici atd. Je otázkou času, kdy data budou využívána i k perzekuci.

  9. CZK napsal:

    Jenom pro doplnění: Zatím ani v článku, ani v diskusi nikdo nezmínil povinné přidávání močoviny do výfukových spalin u naftových aut. Tím prý vznikají nebezpečné toxické látky, které přechází okamžitě do krve. (Nechápu „sportovce“, který si nasadí sluchátka na uši a jde si zaběhat okolo průtahu městem.) Takový ten černý kouř, který se od některých dieselů valí, to jsou vlastně pevné částice (saze), které se dají vykašlat.
    Ale to všechno, o čem je tento článek a potažmo i diskuse, je odvozeno od podvodu. Dnes přece není problém doložit, že k ještě masivnějším změnám dochází i na jiných oběžnicích naší sl. soustavy, a rozhodně to není způsobeno lidskou činností. CO-2 žádný skleníkový efekt nevytváří. Naše atmosféra je tvořena 78% dusík, 21% kyslík a to zbylé procento je složeno z těchto plynů:
    Složení při povrchu Země
    plyn objemový podíl
    dusík 78,084 %
    kyslík 20,946 %
    argon 0,934 %
    CO2 0,04 %
    neon 0,00182 %
    helium 0,000524 %
    metan 0,00017 %
    krypton 0,00014 %
    vodík 0,000055 %
    Opravdu si myslíte, že takové nepatrné množství CO-2 by bylo schopné vyvolat ty změny? A to pomíjím fakt, že CO-2 je těžší, nežli okolní vzduch, a proto nemůže nikde nahoře v atmosféře tvořit nějaký polopropustný filtr, jak nám to předkládá ta teorie o gl. oteplení.

  10. noro napsal:

    najlepsia alternativa mi pride motor na vodu. Elektrolyzou sa odluci vodik od kysliku ktory je nasledne pouzity pre podporu horenia vodiku. Su na to patenty. Problem pre koncerny je ze voda je dostupna takmer vsade, lebo je jedno ci tam lejete dazdovu, z rieky, ci z kohutika. Na cistotu od castit su tam filtre.
    No nechceli by ste doma tankovat doslova nechanim naprsat si do nadrze?
    Dnes to „kutilovia“, par ich je, maju, a pri kontrole STK si tento system vzdy vymenia. Za tu namahu to stoji.
    Nuz, logiku to ma, princip je popisany v patentoch,, verim ale ze v dnesnej dobe je mudrejsie si taketo tajomstvo nechat.

  11. Ruzena napsal:

    Otazky a poznamky k nekolika vetam v clanku: ” Skutečnou motivací k prosazení elektromobilů jsou vládní snahy o kontrolu nad každým člověkem” BY TEREZA · PUBLISHED 21.5.2019 · UPDATED 21.5.2019

    1) ”že elektromobily vytváří „výrazně vyšší emise CO2 než auta s naftovými motory”
    Kde je tabulka kde se srovnavaji vsechny emise ktere negativne pusobi na zivotni prostredi a tim na zdravi obcanu vznikajici pri vyrobe a provozu vsech typu aut?
    2) Spalovací motory na zemní plyn jsou ideální technologií pro přechod
    Zemní plyn je fosilní plyn a zvysuje obsah CO2 v ovzdusi.
    3) elektricky poháněná auta (elektromobily) musí být neustále připojena k síti
    Kdo ma mobil je neustale pripojen k siti. Kontrola uz je.
    4) Nekteri ”upřednostňují právě naftu, protože vytváří až o 20 % méně oxidu uhličitého (CO2) oproti ostatním druhům paliva”
    Kde je tabulka kde se srovnavaji vsechny druhy paliva?
    5) Zákony termodynamiky říkají: Energii nelze vytvořit ani zničit, lze pouze měnit její formu.
    Tady mame velke moznosti vyuzit energii slunecniho zareni, ktera se behem fotosyntezy premeni na bioenergii ulozenou v rostlinach.
    Bioenergie je pak v potravinach, v pici pro dobytek av ve vlaknine.
    Udrzitelnym vyuzitim bioenergie, ulozene v organickych odpadech, misto dnesniho uniku bioenergie ve forme tepla, CO2 a odparujici se vody, bychom do velke casti pokryli spotrebu energie.
    Radikalne vylepsene lokalni bioplynarny, kde technika pomaha mikroorganismum a zajistuje jak hygienicke prostredi tak udrzitelny provoz, jsou na ceste i kdyz ropne spolecnosti vyvoj blokuji.
    Energie v bioplynu se da premenit na elektrinu a teplo/chlad. Biplyn se da tez pouzit jako surovina misto zemniho plynu.
    Bioenergie v biohnojivu je dulezita pro pudni organizmy a tim pro urodnost pudy abychom mohli vice slunecni energie ziskat v rostlinach ve forme bioenergie.
    6) Elektřina, která se používá k pohonu elektromobilů, v současné době ve většině případů pochází z uhelných elektráren.
    Neni tomu tak vsude. Je spousta vodnich a vetrnych elektraren, slunecnich kolektoru a elektriny z bioplynu.
    7) Ačkoli přítomnost N2O není v zemské atmosféře obvyklá…
    Naopak. Skleníkové plyny vznikají v půdách zejména tam, kde je nadbytek dusíku (vzniká N2O) nebo kde se aktivují mikroorganismy a rozkládá se organická hmota …
    8) Myslíte si, že ropné společnosti jen tak zavřou své maloobchodní distribuční stanice a přetvoří se na elektrické dobíjecí stanice?
    Zalezi na nas vsech jak dlouho jim nechame moznost dobre vydelavat na znecistovani zivotniho prostredi a tim ohrozovani zdravi.

    DODATEK
    Kdyz se bere na vedomi spotreba energie na provoz eletrickych aut ve srovnani se spalovacimi motory uvadi se ze eletricka auta ujedou 3 az 5 krat delsi drahu na stejne mnozstvi energie.
    a) Osobni auta obcanu jsou vetsinu casu mimo provoz. Sit pujcoven eletrickych vozidel by mohal byt vyhodna jak pro jednotlivce tak pro celou spolecnost.
    Jak se stavite k moznosti byti napojeni na lokalni pujcovnu elektrickych vozidel kde je vsak moznost vyuzivat vozidla i s jinych lokalnich pujcoven?
    b) Verejna doprava by mela jit vzorem. Hlavne ve mestech kde by se podsttne zlepsilo ovzdusi.
    Jaky je vas nazor?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..