Zatočte s nemocemi jako je rakovina, cukrovka, choroby srdce a demence výběrem správné stravy

Kdybyste věděli o zázračné pilulce, která vám může zásadně zlepšit zdraví a prodloužit délku života, chtěli byste se o ní dozvědět více?

Podle Dr. Michaela Gregera, renomovaného lékaře na jedné z předních zdravotnických institucí ve Spojených státech, může jednoduchý dietní recept, který nazval „Ranní rozcvička“, udělat přesně to.

Doktor sdělil, že jeho „zachránce života“ je levný, snadno dostupný a nemá žádné nežádoucí vedlejší účinky. Po provedení rozsáhlých testů, většina lékařů potvrdila, že tato metoda je nesmírně efektivní.

Dieta „Ranní rozcvička“ může snížit riziko vzniku diabetu o 90 % a infarktu o 80 %.

Riziko mrtvice snižuje na polovinu a více než třikrát snižuje pravděpodobnost onemocnění rakovinou.

Při sestavování této diety Dr. Greger spolupracoval s vědci i dobrovolníky.

Zabývali se mapováním vztahu mezi nemocí a způsobem výživy.

Během roku 2017 zhodnotili více než 24 000 dokumentů věnujících se tomuto tématu.

Ohromující výsledky studie ukázaly, že „Ranní rozcvičkou“ by se dalo zabránit drtivé většině předčasných úmrtí.

Navzdory populární víře, že smrtelné choroby jsou předurčeny geneticky, se ukazuje, že genetika tvoří pouze 10 až 20% pravděpodobnosti rozvoje nemoci.

80 až 90% rizika onemocnění souvisí se životním stylem.

Rozsáhlé studie provedené Světovou zdravotnickou organizací, ukázaly, že hlavnííčina předčasných úmrtí a chorob v Anglii, je tamnější způsob stravování.

Prováděla se studie, které se účastnilo 35 000 dospělých a byla zaměřena na jejich životosprávu. Pouze 1 % zúčastněných obdrželo 4 z 5bodů. Počet bodů ukazoval, jestli zúčastnění používají alespoň minimum ze zásad zdravého stravování, jako je pravidelná konzumace ovoce, zeleniny a celozrných obilovin.

Doktor Greger sdělil, že jeho dieta založená na rostlinné stravě, může pomoci předcházet, léčit nebo dokonce zvrátit tři nejčastějšííčiny smti v Anglii.

Tyto příčiny jsou: onemocnění srdce, Alzheimerova choroba a mrtvice.

Ranní rozcvička“ funguje na principu přijímání rostlinné potravy. Tato strava podporuje opravu telomer. Telomery jsou koncové části chromozomů a jsou umístěny v DNA. Zabraňují jejímu štěpení. S přibývajícím věkem se opotřebovávají a jednou, až odejdou úplně, buňky umírají.

Kromě zkoncování s kouřením, které ztrojnásobuje ztrátu telomer, může i změna jídelníčku přispět k jejich obnově. Ovoce, zelenina a další potraviny bohaté na antioxidanty, dokáží telomery chránit.

Pokud se chcete ubránit vzniku diabetu, demence, rakoviny a chorob srdce, jednoduše začněte konzumovat potraviny z dietního plánu „Ranní rozcvička“.

Jsou to:

zelené fazolky, fazole, luštěniny / 3 porce = bílkoviny, železo, zinek,

vláknina, draslík, vitamín M

bobule, lesní plody / 1 porce = např. jahody obsahují plno živin a

antioxidantů

ovoce / 3 porce = antioxidanty, rostlinné polyfenoly

košťálová zelenina / 1 porce = sulforafan, např. v brokolici

listová zelenina / 2 porce (špenát, kapusta)

ostatní druhy zeleniny / 2 porce = rostlinné polyfenoly (dýně, tykve, máslová dýně)

lněné semínko / 1 porce = lignany, omega 3 mastné kyseliny

ořechy a semena / 1 porce (mandle, lískovéíšky, pistácie; kešu, makadamiové, pekanové, para a vlašské ořechy)

bylinky a koření (zejména skořice, česnek a kurkuma)

celá zrna / 3 porce (oves, hnědá rýže, těstoviny, celozrný chléb)

tekutiny / 5 hrnků (voda, čaj a káva)

cvičení / 60 minut denně snižuje riziko předčasné smrti o 24 %

Překlad: niky, Zdroj: 1

Mohlo by se vám líbit...

Komentujte

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
  Subscribe  
Upozornit na

Pin It on Pinterest

Share This

Sdílet

Líbil se vám tento článek? Sdílejte jej se svými přáteli!